30.11.06

不亦樂乎

肥龍剛啱從樓上樓下既朋友A家既聚會回來.

有時一大班人吹水就係咁過癮同暢快.話題包羅萬有,總之就講之不盡. 如果聽日唔係要返工,今晚隨時傾通宵.

首先從毅行者既過程,知道CPS隊如何以三十多小時完成整段麥徑. 而練習期間時既趣事(灣仔峽,淺水灣7-11 叮野食等), 以及當日途中所見所聞, 如飲薑茶,上山時賣老抽, 飲西湯等. 真係好想明年同大家一齊參加, 甚至仲有A. B隊添!

另又有講到做陪審團既過程, 悟出打官司係有錢人既福利外, 同無論如何都唔好犯事, 就算有都千祈唔好被人捉到, 否則你一生所餘既光陰就將會落入(可能好求其既)陪審團既結論中.

跟住再講就有做Focus group 及街頭問卷調查既攻略. 最好就乜都唔駛講同答, 只係俾少少意見, 或者係啱啱夠人, 收番幾舊水就走人.

仲有........等等...

期間無盡歡笑, 談得不亦樂乎.

最後, 希望我地說話既聲浪及笑聲, 冇嘈住A 嫂及晴晴瞓覺啦! 如果唔係就sorry 哂, 下次或者就由肥龍做東啦喂!

28.11.06

Time goes by - Every Little Thing

每次聽呢隻歌都會有唔同既意會, 不變既係始終喜歡它的旋律.

今日再聽,令肥龍諗起好些往事. 感覺時間真的過得好快. 每日勞勞逸逸,好些東西擦身而過,但身邊的也未必能兼顧.

因為有時間, 能令人淡忘一些事. 因為有記憶, 令人更珍惜(曾)所擁有, 原來得來不易.

26.11.06

壽臣山 - Shouson Hill

肥龍諗每日好多南區人行經壽臣山 (Shouson Hill), 都未必知道原來呢個地方係以周壽臣(1861 年 -1959年)命名。而且以"Shouson"咁洋化既名稱,相信大多數人(包括肥龍)都以為Shouson係英國人(如羅便臣道,堅尼地道等以殖民地時代政府官員名稱命名). 唔講真係唔知,原來Shouson係中國人喎! 多得蘋果李八方尋日喺專欄指出壽臣山既名稱既由來,令生於香港仔,心繫南區既肥龍又知多一樣有關南區既故事.

原來一生事業輝煌既周壽臣,當年除做埋香港立法局議員外、仲成為香港首位華人行政局非官守議員,及獲封為英國爵士。亦因為佢咁威水,所以當時英政府更將香港島南區壽臣山及壽臣山道以佢命名,表揚佢既貢獻。


另外,肥龍整咗個有關南區既BLOG (http://southerndistrict.blogspot.com/). 除咗有肥龍所拍既照片外,更附加Google Earth既座標作參考, 冀望能令各方訪客可以更深入知道南區呢處地方外, 並能分享呢處大自然既景色同山明水秀. 謝謝!

25.11.06

Animals in the womb

喺媽媽懷胎十月既BB胚胎大家或者睇過. 咁小象、小海豚同小狗既胚胎又見過未?

最迎有外國電視節目製作公司把鏡頭探進動物母親既子宮,令呢啲咁難得既畫面首次呈現眼前.

生命真奇妙! 肥龍只睇相片已經非常感動,希望可以快啲喺"畸寶"有得睇啦!



22.11.06

Ian Thorpe 退休了


肥龍自少游水唔叻,但就非常鍾意睇游泳競賽項目, 尤其自由式既項目.

尋日,知悉Ian Thorpe (科比)決定退休了.

雖然肥龍明白運動員生涯短暫,長江後浪推前浪自然不過,但當聽到所欣賞既泳手退休既消息,心裡難免有啲囉囉攣,始終未必再有機會喺大賽睇佢既表現啦.

朋友K寫得啱,人生身處或到達不同階段時,就會為不同既目標奮鬥,千祈唔好只滿足現狀. 因不進則退.

"大腳八" 、"鯊魚戰衣" 、"最後五十米開始用埋脚踢水開TURBO" 等描述依然歷歷在目.

願祝科比喺佢既新歷程上再放光芒.

"I've reached all of the dizzying heights of this profession. I've had all of the success that I never thought would happen for myself, and for all of that I'm extremely appreciative."; "I'm happy with what I've done. I'm happier now than I've ever been." - Ian Thorpe

21.11.06

給家長的學前教育

相信今日有睇報紙既朋友都會對呢件事嘖嘖稱奇, 竟然會有家長主動要求長子留班而去增加次子入讀同一間名校既機會.更驚嘆既係呢位家長仲可以話為咗呢個目標,冇所謂, 大家都要犧牲!!

究竟我地既教育制度出現咩問題?又或者社會既價值觀已"進化"到一個咩既地步?

肥龍喺度唔係講如"入讀名校並唔代表你(既子女)特別叻,而入讀非名校就唔代表你(既子女)特別差"呢類大道埋,反而更想思考究竟家長應該或有咩權利去為子女選擇一間咩既學校呢?

作為子女,原則上此權利係完全既假咨詢. 譬如如果小六時肥媽同肥龍講因為屋企想細佬讀埋同一間小學要叫成績無咩問題既肥龍去留班,肥龍除咗硬食外,仲可以點? 如果應用相同邏輯,基本上肥龍只可能成為一位應聲蟲,基本上可以不求甚解(因有大人作決定),凡事照單全收,達成肥媽定下既目標.

家長往往會用自己年少時既際遇及經驗去評估,假設,避免或彌補等,並定下一啲認為應該及唔應該做既事或決定.

另外,對肥龍黎講,返學除咗求知識,應付考試外, 更大樂趣就係一大班同學去踏波,游水,宿營,去黃金買模型,打機...一字記之曰:玩. 而肥龍既價值觀,性格,待人處事及態度基本上亦由呢啲事裡萌芽,建立及成長. 所以肥龍覺得如果間學校既校方過得去既話已經OK啦.講真成績好唔好,真係閣下自理.

而且肥龍覺得人係好奇既(特別係小朋友),家長只需協助培養學習興趣就得啦.

肥龍唔知係好彩定唔好彩. 肥媽因為知識水平所限,基本上揀學校事務任由肥龍作主.而肥龍當年揀所讀既中學主要原因係男女枚外,仲有PE游水堂(果時唔係咁多學校有架!),結果盲蹤蹤咁就入咗去.而後來既校園生活,由於喺肥媽長年累月既無而為治(因去咗打麻雀)下,只要唔考第尾及升到班,肥媽絕少過問. 但肥龍亦由呢段時期開始學習獨立及為自己既事打算.

有時肥龍反思覺得學前應該接受教育既唔止係學生,其實應該包括家長. 人老有時就愈係諗唔通.最好仲係學卷制及有退稅,到時可能人人爭往上.

19.11.06

逆境裡既團結

肥龍啱啱個星期四同個同事見完客後去咗飲野(係飲珍珠奶茶,唔係飲酒!). 其間肥龍問果位同事最近開會又多,年尾又追數,做得辛唔辛苦咁.同事都好老實咁話辛苦就實架啦,並謂其實大家(指其他同事)都知公司既要求係點,只係依家就要打醒十二分精神去做,不容有失.另外同事再話雖然覺得辛苦,但依家可以接觸及學既野都相對多咗,反而唔錯添.

呢番話令我諗起兩個禮拜前同老細既一席話. 其實老細都有擔心會因為最近既工作量及要求令同事(指肥龍果team)感到好大壓力,從而產生反效果. 肥龍既內心諗既又何嘗不是呢? 肥龍比老細清楚既係各同事已經同肥龍做咗野一段時間,基本上大家有乜可以做到,有乜唔可以做到,肥龍大概心中有數.但至於大家既情緒方面既,肥龍就真係無咩頭緒.

只係肥龍比較阿Q, 希望做到將心比心,大家一條船,共同進退咁啦. 不過如果真係有同事話頂唔順而想辭工,肥龍亦會相當理解,但當然會極力挽留啦.而肥龍同老細都覺得,有時人或團隊都需要一啲外在因素刺激(例如逆境,共同目標或敵人,競爭等)而令本身更加團結,只係過程要經得起考驗. 另外就係大家對事情既睇法,任何時候,特別係逆境時,正能量就更顯得重要,正所謂人心所向,如果一齊做盡咗力既,結果係點未必最重要,更重要及珍貴既反而係大家想做好件事既埾持.

講番肥龍同果位同事既對話. 之後肥龍又問果位同事大家點解開會時唔出聲,況且肥龍唔覺得佢地冇野講咁. 同事就話大家當然有野想講,只係大家都希望講一個最好既答案比肥龍聽,但又未諗到,所以咪唔敢講出黎囉.呢個情況肥龍亦有考慮過, 但正如之前CK所講,肥龍亦一直貫輸比同事一個"其實我未必醒過你"既概念. 有時肥龍問大家意見,除咗真係希望聽吓大家既意見外, 更想大家可以以此作為一個起點去再諗出其他點子, 甚至能指出一啲建議中既盲點及不足(始終大家喺前線工作,客户點諗點計佢地最清楚),令整件事可以更全面思考, 又或者能夠驗證一下肥龍既假設, 甚至推翻. 肥龍與同事不同主要係喺某件事上肥龍可能有比較多既經驗同例子,及失敗既經驗罷.

肥龍素來做事對事不對人, 相反亦然, 並唔會介意. 因為肥龍往往只見到一個人能力上、經驗上既不足,希望能做到集體思考、驗證及實踐,並從中令每個人既歸屬感增加.

終於病咗....


可能最近事忙,開會頻密,又星期五啱啱完成個重要客户聚會,一做完,成個人鬆哂(其實仲有其他野要努力到年尾)!

最後,傷風感冒一齊黎.

今日仲大劑,又疴又嘔,結果睡床廁所兩邊走. 瞓足成日,依家先上網,精神十五十六下寫緊野.

聽日繼續休息,希望快啲好番啦..@_@

整張正相,為自己打打氣!

14.11.06

一派胡言

尋日考評局定出三招防手機出貓:(一)試場內須關機; (二)提早走留試卷; 及(三)資料不註來源.考生若不遵從首兩項規定,會被當成作弊,有可能取消所有科目或應考科目成績。

青年團體代表批評罰則過於嚴苛,增加考生壓力,而且隨時成為考試"陷阱". 並謂考生有時太過緊張,可能唔記得,如果因為咁樣俾人取消所有科目,非常殘忍.

聽後覺得呢位代表簡直一派胡言.

依家講緊考試出貓,出貓已經係錯,試問如果考生冇心做(出貓),又關乜野事? 情况等如講禁煙區條例一樣,如果閣下非煙民,真係諗唔出被罰既可能. 肥龍想問各位考生帶手機入試場既意義同作用何在? 而果位代表有冇諗過十年前或更早時,無手機年代時啲人係點樣考試.肥龍就覺得入試場前考生更應該留意有冇帶准考證同文具仲實際啦.

另外有人(包括考評局)話因為考慮到「人道問題」,包括家人可能需要緊急聯絡考生、考生考完試後需向家人報平安等,所以准許考生攜帶手機進場.除咗有急事外,肥龍就覺得好反智. 其實依家好多年青人都係MSN, ICQ, SMS國民,基本上放學後番到屋企都係對住部手機、電腦多過對父母,兩代既溝通亦已有障礙.另外,考完試後需向家人報平安,咁同學平日放學或去完街又有冇咁做呢? 而做父母既,平時因為工作忙未必有時間為子女學業着緊,反而到考試時就大為緊張,又代表咩呢? 呢啲人道問題,究竟有幾多人真係會咁做,肥龍就好有保留,木宰羊.

整件事令肥龍覺得大家(包括社會)過於保護年青人.如果因為呢三招都可以增加考生壓力,咁不如喺考試季節每位考生專車接送到試場,並為考生準備一切所需物品,考生要做既就只係答試卷,好未? 相反,如果咁都克服唔到,以後讀預科、大學考試及出黎社會做野趕死線(DEADLINE)時點呀? 呢種現象,無怪點解咁多人成日講"一蟹不如一蟹"、"無記性"或"唔捱得"之類等說話.

最後,雖謂"求學不是求分數",但畢竟係考試,應該認真看待啦.

13.11.06

淺水灣狂想



之前肥龍講過, 香港仔或者南區吸引人既地方就係夠LOCAL, 夠街坊, 周圍都係山同海, 真係硬SELL自然環境同寧靜. 而肥龍每個週末,因為要準備渣打馬拉松,定必由香港仔跑步至淺水灣,然後就喺淺水灣稍息.

其實每次肥龍跑到呢處既時候,唔知係因為時間關係定係其他原因,發覺沿途多見"外籍人士",少見華人/香港人.究竟咁係代表外籍人士特別鍾情户外景色,定係香港人鍾意瞓覺,唔鍾意户外活動呢?

可能因為主觀願望驅使,肥龍硬係覺得其實淺水灣係可以有好大發展空間. 肥龍所指既梗係唔係房地產或商場呢啲發展,而係好似美國LA 既Santa Monica海灘咁,發展成為一個除沙灘外,俾所有人休閒,輕鬆同消磨時間既小社區. 肥龍喺96年首次踏足Santa Monica, 發現除咗到沙灘游水,曬太陽外,原來仲有好多野玩, 例如你可以租單車, Rollerblades喺特定既小徑上面奔馳, 鍾意打波既又可以到旁邊既籃球場打街頭籃球. 更勁既係果度竟然仲有啲簡單既健身器械提供,俾你練大隻後"蘇"吓你肌肉.如果文靜既你,又可以到碼頭既餐廳飲杯咖啡睇吓人,睇咗書. 一家大細既,甚至可以去碼頭既摩天輪遙望太平洋既景色.肥龍幻想如果有一日真係願望達成,本來週末假期留喺南區既肥龍,更加不作他想啦!

其實依家淺水灣都唔錯,只係撇除咗肥龍既主觀願望, 現實只有沙灘一個(雖然都有沙灘排球區),薄餅店及便利店各一間. 而遊人大都到呢處參觀廟宇罷.

12.11.06

迷失中環

今日肥龍喺逛書局時無意發現原來方兄(卓如)喺"國金外望"後出咗新書!

其實都唔算全新內容,百幾頁,個零鐘讀完. 但正如內文所言,係為雲妮,美蓮情史補白,當中更穿插個別博客留言,非常過癮!

睇開"國金外望"既肥龍,當然諗都無諗,港幣$68元乖乖奉上. ;-)

9.11.06

毅行者

朋友A, 朋友H, 朋友K 及朋友P,

知道你地為咗準備聽日毅行者喺最近兩個月既週末不斷練習, 非常感動!

雖然肥龍冇份參加,不過都會好似其他CPS人一樣支持你地, 盡力呀! 頂住呀!

其實肥龍真係十分之想一齊行架. 依家仲好記得同懐念幾年前綠色力量一齊過終點果一剎那!

今年既然大家知我既原因,下年預埋我啦.

星期日朝等住你地飲茶呀! ;-)

肥龍上

6.11.06

黑色星期一


今日肥龍黑仔到痺,除咗每日既例會外,下晝再開五個鐘會,冇水飲同排毒.但都唔夠電腦死硬盤機(Harddisk)嚴重. 正當肥龍晨早番到公司準備工作之際,忽然睇到死機畫面,真係乜Mood都冇哂. 但因為時間太早(大約早上八點),IT Supports又未返,乜都做唔到.下晝再問IT, 電腦仍在搶救中!

最後今日所有文書只有以親筆處理,而同事亦識做,打印一份放喺肥龍枱面. 其實,冇得用電腦一日,冇得睇及發送電郵,頓覺百無聊賴,但自我感覺良好,反而做野仲集中同直接咗!

# 米高, 肥龍保你大,聽日真係幫手整住部電腦黎用住先呀!

5.11.06

馬達拉斯

因為"施丹頭槌"事件,令原本名不經傳既馬達拉斯為人所認識.

肥龍再提起馬達拉斯當然唔係仲想講呢件"Out爆"既事,只係上星期一場意甲(意大利足球聯賽:國際米蘭對AC米蘭)背後一段逸事令我再對呢位仁兄再感興趣. 事源本身係國際米蘭球員既馬達拉斯既兒子竟然係對家AC米蘭既擁躉,所以喺呢場波上佢兩位既立場係對立既. 於是馬達拉斯就同兒子打賭呢場波國際米蘭一定嬴,而且馬達拉斯仲話自已一定有波入! 結果係點? 唔到你唔服,真係得咗!而喺比賽中,馬達拉斯因為入波後拉高波衫展示內衣所寫既字句慶祝(大意係祝兒子生日快樂!),結果俾球證出示黃牌,兩黃變一紅,出場! (註:根據現有球例對球員入波後既慶祝動作指引,球員入波後唔準拉高/除波衫、走埋球迷裏慶祝,否則一律黃牌)

原來除咗茅柴之外,馬達拉斯亦有温情既一面.其實肥龍一直以來都鍾情於一啲天使魔鬼既"有個性"球員,作用就如以前籃球裡公牛隊既洛文一樣,有呢啲所謂既"壞孩子",大家先會覺得/感受到球賽裡激情,亦因為佢地令球賽內容變得豐富.相反,唔係既話,大家都未必覺得個別球員既品格高尚. 况且,既然能夠成為職業球員,技術及體能自然有番咁上吓啦.

另外,呢件事亦顯示現有球例既無稽. 真係好攪笑, 入波理應係球賽裡面既目標同高潮所在,亦係所有目光同榮耀集一身既時刻,喺唔傷害或侮辱任何人既情況下,肥龍覺得任何方式既慶祝動作都應該可以理解同值得共享既.如果唔係情况就好似你喺會考9A,升職加薪或簽到大客/大單後叫你唔好慶祝一樣咁白痴!唔通等踢完成場波返番入更衣室自己靜靜雞做咩.仲有就真係唔明,究竟不同既慶祝方法比一啲不君子行為/職業犯規/粗暴踢人犯規,邊樣更值得受到警告呢?

唉~~可惜白禮達(國際足協主席)唔係咁諗,仲有唔識睇中文!

入球精華: http://www.youtube.com/watch?v=3wfPpkPyQqc

1.11.06

責任心

雖然唔想咁講,但今日發生既事,令肥龍真係覺得比自己年輕既一代(特別指公司某君)既工作態度愈感失望,更甚至到達忍無可忍既地步.肥龍所講既唔係佢既工作能力,而係佢喺處事態度及責任心上面,根本俾唔到肥龍感覺到佢既付出,或者係大家一般所講既"上心"啦. 雖然肥龍未致要佢識得企喺老細立場幫老細解決問題呢種層次,但若果只係慣常既工作報告及一啲職責所在既事,肥龍真係唔會預期有咩閃失或是"漏波". 但現實上,此君經常"漏波",甚至要肥龍send reminder提佢先識得交, 就真係講唔通. 而就算肥龍耐唔耐捉佢照肺,講出肥龍既不滿同要求. 佢除咗認衰同講句sorry外,雖然都會即時有改善.但當日子過得咁上吓,又再故態復萌.

有時肥龍諗,我理得你話你點叻點本事又點? 但若果同事樣樣都要肥龍提,肥龍催先曉做,後知後覺,肥龍早就唔應該叫肥龍,應該改叫"肥媽"! 真係做到阿媽咁就死啦.至於肥龍既立場,從來都係企喺同事既一邊,如果肥龍要同同事劃清界線,其實只要正斥其非就可以,亦唔需要好似平時及依家咁花兩個鐘去傾點樣去改善.肥龍講過,各同事都係肥龍請番黎,肥龍責無旁貸咁要令各同事可以喺自己既崗位達到公司要求. 相對地,同事既責任就係了解自己既不足,認真去改善, 執行及把握機會.

CK之前排喺佢個BLOG寫過,其實亦係肥龍既心聲.過去一年多肥龍對同事特別寬鬆,除咗因為大部份同事亦喺期間加入,肥龍覺得需要時間適應外,亦係希望大家可以每天工作時能輕鬆愉快一啲,有謂"Happy employee, Happy organization".但咁唔代表肥龍係一個要求低,苟且既上司.肥龍曾經講過,亦可以做到 - 就係無論公司上下,職位大小既同事,如果有野搵肥龍,肥龍可以做既幫既,自當會幫.當然到肥龍老細叫到既,緊係要再著緊啲,保證萬無一失啦.唔係因為肥龍唔怕蝕底,只係覺得每樣野都要全心做好,亦有責任妥善辦好,唔想煩到其他人或下手接手既同事.

當肥龍諗起"水裡水裡去,火裡火裡去"呢句, 可能俱往已.