10.10.07

急唔黎喎

之前公司因人事變動既空缺陸陸續續填補, 新同事亦返咗工差不多一個月咧.

之前講過, 一般新成員落場前, 大約需要俾4-6個星期時間去提供briefing, training. 更要安排佢同啲現有成員出一齊去見客. 之後就算完成, 只代表新成員有基本能力同認識所負責既工作, 咁又除非搵著個熟手技工(同行), 好老實講距離真正獨立工作仲有一段時間.

肥龍都係過來人, 當年咩鬼都唔知就已經俾前老細”伸”咗落海, 幾經辛苦用咗幾個月先可以爬返埋岸. 不過當中既徬徨無助, 至今依然在目. 所以因為咁, 肥龍又的確唔介意俾時間同事去”浸”好啲基本功, 一步一步黎喎. 而肥龍就好鼓勵同事如果覺得能力範圍可以既話, take 少少 risks, 放膽去試, 到遇到問題時自己諗諗, 主動去問或請教有經驗既同事, 咁相信學習得黎比較上心亦比較有歸屬感.

不過有時呢個假設或安排, 往往係同事比肥龍仲心急. 有時, 又真係令肥龍感到唔知好嬲定好笑.

有時會自己反思, 對一啲新入行既同事, 究竟應該係俾時間同機會佢地去學習好基本功先再安排實質工作好吖, 定係好似肥龍當年接受果套咁, 先一腳”伸”同事咗落海, 等佢自己用辦法遊返上岸至好呢?

肥龍又突然諗番【戰狼300】入面如何訓練斯巴達戰士既情節添…

不過喺真實情況, 又有幾多個可以捱得到及堅持落去呢?

3 則留言:

Gavin 說...

肥龍...您知唔知我搵左2個月都搵唔到銀行sale (financial services)既工. 可能好多商科學生考哂lisences 黎爭

我最後搵番自己熟一d既行業既sale 黎試(online廣告), 依家星期一會開始番工. 會有一些training, 但因為第一個月巳經會有數係身. 我估我巳經係俾人伸/ 自己跳左落海啦...

可唔可以俾d輔導我...haha. 一聲支持la

英倫肥龍 說...

跳左落海啦? 咁努力踏住水先, 再望吓游去邊一邊咧.

如果你想既, 咁你可以add 我msn 或者 email我再傾啦, .

我msn係dragoninsouthern@hotmail.com

野蠻郡主 說...

肥龍兄,我可以add你嘛?(其實我已經add左喇,嘻嘻!)