28.9.08

做得不夠...

做得不夠...

因為轉工關係,從新工作中發現唔少由舊工作帶來既壞習慣.

講為壞習慣,或者字眼上比較嚴重.問題反而覺得每件事做得不夠完整或盡心盡力既原因,不外乎自己將情況睇得太簡單或太輕,及對自己應付唔同情況及應變能力既高估.

講真,呢個感覺,及感受到呢個感覺既感覺,心中絕對難受,又確實令自己一時間迷失.

當見到其他人比自己表現好及準備充足時,就算不問最後結果,再回望自己所作所準備,相形見拙.

要知道,就算係一個再簡單既動作及問題,要表現出熟練及一致,背後可能係日積月累既成果.呢個道理,自己當然知道,反問既係點解今日自己竟會睇輕如此既一件事.

以前常提基本功既重要,今日明白到對基本功既重視,如出一轍.

珍惜每次表現既機會,讓自己盡心令對方留下深刻印象,達成目標,就係今時今刻既首要任務.

又,再諗起呢一幕.Wish me good luck!

1 則留言:

s-pig 說...

肥龍哥哥,

可以及早發現、認清楚做得未夠好既地方,又肯面對問題,你一定好快就會pick up返既!!

加油呀!!