4.7.08

絕不能輸


如果有睇過動畫/漫畫【Slam Dunk】既人,應該會知道上面既呢位叫三井壽既角色.

一個初中時代既MVP (Most Valuable Player),因為一次比賽中途受咗傷,雖然經過治療,卻又因為心急練球而觸傷舊患,(以為)從此唔可以再打籃球,結果選擇咗自暴自棄,做個不良少年.(自尊受損)新仇舊恨下,更嘗試以激烈行動想令籃球隊失去出席縣大賽既機會,只不過最後並唔成功啫.

但其實,三井心裡果團籃球火,又係唔係咁容易就經已熄滅呢? 結果波折重重,重遇安西教練下,三井重投籃球部訓練,並再次穿上湘北既球衣出戰於籃球場上.

不過可能冇參加正式籃球比賽太耐,喺首次登場既湘北對翔陽既比賽初段,三井未能入狀態,而且更被對方看守球員(長谷川一志)所看扁(長谷川曾語出驚人地說絕不會讓三井壽得分超過5分以上),完全被對方凍結.

後來因為一次進攻時與長谷川既撞擊,令跌倒既三井忽然感覺到以前作為MVP比賽時既感覺.突然,喺呢刻三井既腦裡入面,一幕幕以前比賽時既畫面不斷重現.而三井更對自己之前所作既事,特別對安西教練而言,感到浪費時間精力及埋怨,感到非常歉意.

「係呢種感覺嘞...」

「如果...如果我就喺呢一刻放棄,我...我就係一個大笨蛋!」

「絕對不能輸!」

再次企起身既三井,嘴角笑了,而眼神更變成另一個人.之前表現忐忑既三井,呢一刻回復成充滿鬥志、初中時代MVP既三井.

最後,三井用驚人既緊迫防守,及連續五個三分球,為本來大為落後既湘北隊,一步一步咁緊追著翔陽隊...

*************

最後既比賽結果其實並唔重要(當時既心態,當然唔想主角會輸啦.最後湘北勝翔陽 62:60).最令肥龍印象深刻既,反而係三井壽跌倒後回憶起既畫面及自言自語既幾句對白.

好多時,失敗,自暴自棄,冇信心等,係因為唔想接受失敗,害怕孤獨.但喺呢個情況出現之前,又有冇反問自己到底有冇盡過力去爭取.好似三井既情況,其實自己亦曾經遇過.當以為...甚至認同自己既不是時,十字路口前,要面對既,其實只有自己.而可以令自己振作既,亦都只係自己.

好鍾意呢一句對白:

「如果...如果我就喺呢一刻放棄,我...我就係一個大笨蛋!」

放棄,其實一啲都唔難.好似之前講過跑半馬拉松,其實要放棄要停步,理由可以一百個都數唔哂.相反,要完成半馬拉松,最需要既,可能只係一個堅持.
可能肥龍比較阿Q,對於珍惜眼前既機會,希望得到成功,唔想成為後知後覺既大笨蛋,所以呢個心態,往往就會成為做各樣事既原動力.結果就係結果,過程中反而令自己更發現自己既潛能.而呢一刻既集中及發揮,實在對得住自己.
三井壽既故事,令肥龍學識何謂振作.當可以袒然面對自己既結果時,亦係成長既開始.
又或者,呢啲都可以叫做「熱血」啩!

5 則留言:

Samsara 說...

我都鍾意三井,佢短頭髮型好多....重要既呢,係享受比賽既過程囉。

匿名 說...

釘橋

s-pig

Juicy Runners 說...

小9則較受感於櫻木花道"點解我不能?"個種火!

安諾勿斯 說...

小弟都鍾意三井同櫻木(小弟可以萛係slam dunk迷,所有角色都鍾意。),唔知有冇人記得沢北o個句「挑戰就係我o既人生」。不怕挑戰,享受挑戰,活於挑戰,有咩可以難到我!!

英倫肥龍 說...

samsara,

三井短頭髮型好多,我都覺.不過果期都好興“三上頭”(東京愛的故事果位呢)呀!

s-pig,

加油呀~

on-dog,

其實我同安諾勿斯一樣,係slam dunk迷,所有角色都鍾意.櫻木花道點會冇份,除咗笑料,櫻木實在有好多地方值得寫,不過佢團火,真係好好睇!

安諾勿斯,

呢句其實唔係好記得(等我有時間再溫下書先),不過就記得有講過沢北好鍾意挑戰(先係佢爸爸,然後係美國...),而佢既鬥心實在係旺盛.

另外,Slam Dunk係我至愛既漫畫,井上先生用畫面說故事既能力實在精彩.可能因為佢都有打籃球,所以對比賽及球員既描寫特別細微及到位.總之就係正正正!