1.7.08

開心返哂!

冇落雨咯!心情都唔同哂~

6 則留言:

Juicy Runners 說...

龍兄, 睇落, 你都係一位"打花"愛好者播!

p.s. dcfever 有好多打花打蝶愛好者...

Gideon 說...

可惜琴晚飲到好早先返屋企... 今日成個人都吽吽地...反而見光就想死

英倫肥龍 說...

on dog,

都係架我.而且我住既附近好多大自然同戶外景色,隨時去拍都好方便.而夏天秋天都有唔少樹、花同蝴蝶可影呀!(其實係搵唔到model拍攝俾我呢位初哥練習就真!哈哈~)

鎚,

咁早? 我一飲呢就好易瞓著,通常捱唔得太過“早”囉.

唔會見光就想死啦,趁有太陽走到戶外,好正架! 而且大把機會同時候,遲下不如去沙灘啦!

Samsara 說...

肥龍哥哥:好靚呀!昨日唔落雨我先出下街咋...真係心情都好似天氣咁靚呀。

英倫肥龍 說...

samsara,

係呀! 純粹感覺,相中既花都好似好開心迎接久違咗既太陽呀!

Juicy Runners 說...

仲有...

唔落雨, 我個窗台唔再滲水.

:)