16.7.08

你下來我出去

連埋今日,再過多八個工作天,肥龍就要同依家呢個前後工作咗七年既工作及公司講聲再見.

今次既機會及決定,可以話黎得非常突然.與新公司談論過程尚算暢順,再加上自己早有打算,所以唔係花咗好耐時間就有咗決定.其實「轉工」對肥龍絕對唔陌生,畢業後既最初幾年,一直唔知自己適合咩類型工作,於是就曾因為唔同原因差不多每年都有轉工既記錄(冰河時期已經寫過講【辭工(一) 】,【講辭工(二) 】),非常飄忽.後來,可能(心境)老咗又心態穩定咗(其實覺得咁都唔係辦法就真),到及後既時間,只係喺兩份工作間打滾啫.

記得之前有一個同事講過,佢話十年睇一個行業,五年睇一個崗位.如果照咁講法,肥龍都係時候去評估自己身處既行業及職位.肥龍工作既行業主要服務一眾歐美買家及設廠於珠三角一帶既客戶.由於近一兩年營商環境及氣候轉變,加上歐美需求減少,生意上客戶可以話步入嚴寒,前路未明,亦可以話係非常困難經營既一段時間.雖然本身公司業務上按年依然錄有增長,不過大圍環境及條件亦覺大不如前.而長遠計,雖然話依刻情況唔會無限持續而經濟必有回復既一天,但既然已認為行業上發展將有局限,喺呢刻選擇嘗試到另一行業上工作,機會成本睇,未必係太差既轉變.

而講番自身,轉工原因唔想講太多,其實跟上面講既差不多,又可以話為變而變.不過講到底一定係想有更好發展.至於可以去到幾遠,當然就要靠自己.不過當回顧自己喺最近兩年黎既工作表現,又實在覺得自己正在退步,或者講以能力計,其實好多事兩年前已經做到,而工作經驗又一直喺度,更相信有增無減.但問題係,可能因為對工作環境及事件處境太熟悉關係,有事時,腦袋就自然會轉去一啲相對穩陣既方向及措施上,反而創意方面一直下降或者冇咩長進.最失望既仲有覺得自己做野既果團火好似愈來愈細添.

而自己就正正討厭呢個情況及心態.

又可能有人話肥龍犯賤(其實已經有),明明依家個職位及位置已經唔錯,點解要諗轉到另一領域由中間做起先得.或者朋友講得啱,依家個職位及位置的確唔錯,而且亦非常安全.而喺權力及控制方面,現有既工作的確有可以有唔少主動權,同時可以帶黎唔少成功既滿足感.不過呢種滿足感就僅此而矣,兼覺愈來愈細少.情況感覺就如玩遊戲機打爆機一樣,玩完.既唔可以再進一步,但又繼續打,只係重覆做相同既動作,期間可能有細微變化,但邊度有寶物,邊度有陷阱,大概已知一二.但係,對一位已經唔係三十出頭既肥龍黎講,兼累積咗一段人生及工作經驗,前望職場路途漫漫長,但覺長此下去,只有不進則退.

一直有個想法,工作上既權與利,有時可能都係因為你做緊個咩位啫.人走茶涼,唔撈既話自動變回路人甲,對肥龍講,絕對唔意外.但係若果可以喺冇哂權與利之下都可以袒然對話及受到尊重,咁已經算有野落袋,心足啦.而因為權與利而不思長進或者過份享受comfort zone帶黎既好處的話,就唯有講句sorry啦(道不同).

況且就依家呢個成績,一定未係最好,絕對相信可以更進一步.

早前CK老闆寫既【究竟我有幾叻】就正好寫出自己所疑惑既地方.喺職場上肥龍可以話比較幸運既一位,起碼一直服務喺大機構,可以喺人力及資源上有較大既支持及彈性下工作.又曾遇過一啲好老闆,所以工作上一直尚且順利,而且仲耐唔耐可以跟老闆學習兼偷師添.可能真係人心無厭足或自尋煩惱,有時當自己做得順利時,就會去諗第樣野,就會去諗呢刻所做及所得既,究竟係屬於我既成績,抑或係因為有整間公司或有老闆作後盾下先得出既成績.咁講雖說多數冇咩結果,起碼今次亦唔例外.但喺評估損失風險實在有限既情況下,肥龍就以想打爆機既心態,決定去打第二部機,試下到時又可唔可以又打爆機.(雖然每個人對打爆機既定義可以好唔同)

最後,整個事情,除咗轉換新環境前有啲緊張外,其實肥龍最唔捨得就係一同工作既同事及公司內認識既幾位好友.每次諗起以前大家日以繼夜趕報價或報告,搬辦公室,食晏既畫面,肥龍既心情就會直線往下沉.

天下無不散之筵席,可以講既,最後可就只有此一句.

11 則留言:

CK 說...

找尋挑戰,係有吉屎既表現丫嘛。點會係犯賤呢?

朋友,祝一切順利。

英倫肥龍 說...

CK,

多謝祝福.
當然,當然唔係.

亦祝你業務更上一層.^_^

數奇門 說...

祝君好運

我正在confort zone 裡..哈哈

英倫肥龍 說...

數奇門,

咁幾好囉咪..哈哈

數奇門 說...

龍, 一口氣睇哂你辭工1-2...
我突然發覺..原來我係屬于(2)

你話你轉行,,轉盛行呢?

C.M. 說...

龍兄,你個根基扎得咁穩,絕對相信可以更進一步呀!

祝你身體健康。

s-pig 說...

肥龍哥哥,

你呢個決定,小妹覺得十分勇敢
希望你嚮新環境裡面,搵返d唔見左既樂趣
新機打到樂此不疲!!


PS
你下來我出去
我收工你搏殺
(呢個係我既願望,hallelujah!!)

匿名 說...

有時唔好太安於現狀,都係好事,起碼有危機感。

祝新工挑戰ok多,成功感勁多,賺錢超多,係辦公室又可以得閒飲下益力多!

英倫肥龍 說...

數奇門,

都係做老銷呀.但係就做另一類客.

c.m.,

扎得好穩就仲未,仲可以再穩啲.^^

s-pig,

我...其實好膽小架...不過機會當前,又唔想錯過,試下打新機啦.

p.s.
你下來我出去
我做事你放心

aldous,

危機感...一直都有.而且我真係好討厭退步既感覺,唔搞唔舒服.

我都祝你:

工作順利,股壇獲利,家庭合皮,樂此不疲!

Old Cake 說...

Hey, have fun at the new job, all right? ^_^

野蠻郡主 說...

我一定要睇你個幾篇文啦!