13.8.10

小結

每次登上這個彷彿半荒廢既地方,都不時想起往日這裡既好日子。

最近發現腦筋有點退步,除了偶有執筆忘字既情況,有時總似缺少執筆寫字既動力。希望可以喺不久既日子,可以好似往時寫寫工作,寫寫跑步,寫寫比賽前既準備,及比賽時既情況與感受。

雖然沒有更新,其實一直保持練習,只不過喺五月尾比賽後,加上炎熱天氣,練習量只可以保持喺某一個水平。

又因為初涉足兩項鐵人比賽,而游泳方面一直係自己既弱項,所以喺七月初開始,特地每星期進行游泳練習,希望可以喺此方面表現可以提升,亦令馬拉松練習上加入其他要素,相輔相成,為未來既馬拉松比賽打好基礎,做好準備。

又,不知不覺間,日積月累,由三月份開始(因為習慣以渣打馬拉松為每年跑季既終結,即二月底)練習差不多約半年,就以下作為一個小結。

March: 103.50km
April: 158.82km
May: 230.39km
June: 52.30km
July: 111.70km

Total Mileage (March- July): 656.71km