15.10.10

Splash N Dash Aquathon Series Race 4 - The Finale: 自我感覺良好

Race 4 October 10, 2010 (港島淺水灣)


Challenge: 500m swim; 5km run; 500m swim
Sprint: 375m swim; 2.5km run

上星期日,10年10月10日,終於黎到今年整個系列最後一場比賽,地點重回跟第一場比賽路線相同既淺水灣.可以話係巧合又或者十月既氣候應該如此,當日既天氣,由先前幾日風和日麗到當日忽然轉冷及有點微雨,感覺上水溫有點冷,不過就蠻適合跑步.情況跟四月時第一場好類似,只不過自己心情及準備都唔同咗.

上次提到,第三場比賽之後,一直為自己當日發揮唔出應有水平(起碼跟練習時情況大有分別)而耿耿於懷.另外自己都想知道,點解第三場時候臨場點解表現得咁論盡.結果喺第三及第四場之間既兩個週末,特別相約一樣有參加比賽,又比自己有經驗及技巧既朋友安排加操及請教.目標好簡單:我要游好呢場水及做好呢場比賽!

講番比賽情況,做好適當既熱身後,聽過工作人員講解比賽描述,緩緩行到起點區準備起步.或可以講成緊張或策略保守,自己選擇留喺較後位置起步.一來知道自己時間唔算快,避免被其他參加者帶快;二來留喺較後位置起步,游水爭位情況亦應該冇咁緊張,自己可以有更多空間去發揮.

跳進海內之後,之前兩個週末特訓既付出果然有用,今次終於可以用水自己既節奏去游,而且亦應用咗朋友指導既技巧(特別係如何保持向前面目標游).至於爭位情況其實無可避免,特別係轉游泳方向時,會同時間大量參加者向浮泡附近爭線.有過前兩場既經驗,今次當發現身旁有其他參加者爭位時,適當地留意互相速度上既分別,配合划水動作,利用手部把對方推開,令自己原來游泳路線得以保持.結果大部份時間(九成)可以用上自由式完成游泳部份及轉項時既準備,以18'45"完成(9/14 或 34/44),時間上比第一場完成時間快咗差不多三分半鐘.

回顧番整個系列,參加比賽前,一直認定自己泳術不精:最遠都只係海灘游出過浮台;而中學時從未參加過游泳比賽,更甚至水運會報咗名做逃兵唔參賽;就算到今天,都係繼續用唔正確既蛙腳去踢水。我知自己游得唔快,但我會保持練習時既節奏及姿勢,堅持最後游到終點。所以到目前一刻,能夠做到呢個程度及克服呢個心理樽頸,自我感覺實在良好!

今年可以大膽踏出呢一步,參加咗呢三場兩項鐵人比賽又三場比賽共游咗375米加270米加375米,除咗自己貪玩兼心中有團火外,真係要多謝朋友既鼓勵及指導,同埋呢個比賽形式好適合肥龍呢類初哥及氣氛一流。我會更努力練習,下年再參加再做好啲!

3 則留言:

xiao zhu 說...

老友記,繼續加油呀!

Unknown 說...

而中學時從未參加過游泳比賽,更甚至水運會報咗名做逃兵唔參賽 <------ exactly the same for me wor.....haha....let's play together in next year.

英倫肥龍 說...

燒豬,

多謝你呀老友記!

Aldous,

咁預埋你啦~