28.6.09

好幫手:沒扣針的選擇

有冇其他跑手同肥龍一樣,覺得將號碼布用扣針扣落件上衣時,會令原來無穿無爛既上衣無端端多咗幾個針窿,好唔靚呢?

又...
有冇其他跑手同肥龍一樣,鍾意將每次比賽完後既號碼布好好保存.奈何比賽期間,號碼布針孔位居與扣針經過一段時間磨擦,令號碼布有破碎呢?

另外...
有冇其他跑手同肥龍一樣,試過比賽期間扣針鬆開,更被扣針拮親呢?

咁...
其實有冇方法可以一次過解決以上情況呢?

登.登.登.登~~~~~


好駛好用,按照指示,對啱位一啪就攪掂!

一盒600 YEN就有十粒.而肥龍就買咗兩盒然後同四個朋友分咗佢,每人四粒.

上次東京馬拉松第一次試用,當然唔會有針拮.而且就算號碼布比較薄,都冇因為濕咗而破爛~ 誠意推介!

最後,仲有...

一個可以令呢件物件變得獨一無二既方法!

肥龍上次參加東京馬拉松,喺等候起步時候,就留意到身旁果位哥仔將自己一家四口既容貌,打印成相同大細,然後逐一貼上表面!

好sweet啫~

12 則留言:

佐治男孩 說...

在香港買得到嗎?

s-pig 說...

日本人真係有諗頭...

英倫肥龍 說...

佐治,

你有興趣? 我係喺東京馬拉松EXPO時買既。
暫時未喺香港見過,如果有,再通知你~

s-pig,

你係話設計產品果位,定係上面提及身旁果位哥仔呢?

不過其實兩位都係好細心呀!

Juicy Runners 說...

oh~! 分哂~!

T___T

英倫肥龍 說...

on dog,

分哂可以再買呀!^_^

s-pig 說...

發明果個好得!

英倫肥龍 說...

s-pig,

其實都唔會知道實情係點,不過如果設計/發明果位諗埋用生產其他產品後既剩餘既物料去生產呢個產品,簡直係無懈可擊,爆炸之作!

Samsara 說...

教練:

咁....

我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?我呢?

Bacakara 說...

呢個真係開心大發現...正

Helen 說...
此留言已被作者移除。
Helen 說...
此留言已被作者移除。
英倫肥龍 說...

Helen,

你可以上呢個網留意一下:

http://www15.ocn.ne.jp/~runnap/

產品名稱應該係叫「RUNNAP」。我買既係MIZUNO出品,Yen600一盒(十粒),有三種顏色(白色,粉藍及粉紅).

之前有朋友去過10K專門店問過,好似話賣哂要等返貨。

如果你打算搵到日本旅遊既朋友幫手買,可能都要到MIZUNO專門店或長跑專門店先會搵到。我都唔知點解,一般百貨公司運動用品部未必會有。

有問題你再話我知啦~GOOD LUCK!