2.7.09

退役


不認不認還須認,初代機通常都係白老鼠,註定成為過渡既實驗品.

當日都唔理細硬盤容量,7"螢光幕,仲要只係行Linux(其實用過後仲覺得好用,起碼唔會成日左裝右裝軟件及driver有問題~),一出場立刻據為己有!

只為一個簡單不過既理由:便攜性.

因為便攜性,每次到外地旅遊及出差,總會留守喺身邊,形影不離,非常好用又幫手.

只不過...估唔到相處只有18個月,今日...「你」終於支持唔住...到咗退役既時候.

再見啦Eee PC 701!

另外,更唔捨得既...係有機面上既蒔絵貼紙呀!

6 則留言:

Juicy Runners 說...

瓜左柴?

佐治男孩 說...

我現在也是用Eee PCEee PC 1000HE,是Windows的,很不錯,希望它長命一點.

英倫肥龍 說...

On Dog,

係....漆黑一片又BOOT唔起.連check埋BIOS都未得.

遲D試下RESTORE FACTORY SETTING睇下有冇得救.

:(

佐治,

1000HE 幾好呀(其實打後出既都比701好)!如果換機我都仲係會用NETBOOK呀.

佐治男孩 說...

係呀,我原來是想買個蘋果,但是買NETBOOK也甚麽都能做,只需要美金380,買蘋果的話,要最少1500以上,不化算。

AK 說...

在下用的是NC10...很不錯...

不過聽講有d同廠既新版本...也可以考慮...

野蠻郡主 說...

咁快死.......