24.9.09

尋根究底

最近每個星期三晚既例牌節目,當然唔係跑夜馬,就係『TOP GEAR』.

如果你話鎖尼喎,我唔係車迷,所以我唔睇呢類節目架喎~咁講可能有少少言過其實,但真心講你可能錯失咗一個娛樂性高既電視節目.

一般汽車節目,一味係咁講汽車外型,講數據,往往缺乏提及駕駛既樂趣.

又如果講主持,三位主持性格分明,除咗汽車知識豐富,同時又可以互相擦出火花,為本來只可以好平鋪直序報導既資料,變得生動有趣.而且如果你喜歡英式幽默,一定buy!

有時又會好實驗性咁做一啲天馬行空既比較...總之絕對唔會簡單從汽車規格表上抽一句,然後話番你知一公里只係用幾多幾多加侖油,就話呢架車慳油.佢反而仲講俾你知點樣既駕駛習憤及情況,先可以慳油.

人地做車評,佢地都做車評,不過佢地就做到咁: (不過呢次車評唔可以完全作準,呢次擺明show quali俾來信果位觀眾睇!)

3 則留言:

C.M. 說...

呢次擺明show quali!

x2 兼同阿車+商場賣廣告!

Top Gear 對於大人啱睇,但最衰屋企果兩件唔多有興趣。唯有揀Oceans 同埋NGE 俾佢地。

英倫肥龍 說...

>>阿車+商場賣廣告!

睇完你會驚嘆佢地既budget究竟有幾大!

商場一幕睇到拍爛手掌...

跟住搶灘一幕真係「O」哂咀,好抵死!

>>但最衰屋企果兩件唔多有興趣

咁又唔駛刻意既...可能睇睇吓有一段會有興趣呢...

匿名 說...