7.11.09

我的練習紀錄 - 幾段

最近工作上實在忙忙忙忙忙忙....不過心未亡,仲要趕埋個year end,好好醜醜,都要認真去完成,雖然有啲野未必在自己掌握.

慶幸有跑步既習慣,除咗身體健康,又可以減壓,更原來可以感染身邊人!

事源公司有四位同事都已報名參加月尾UNICEF既比賽,有報10km,又有報半馬.其中一位已為人母既同事更係第一次參加比賽.成績時間唔係重點,難得係從十月開始堅持每星期去練習.於是,每星期包括肥龍在內,五位每星期二/四放工後同到附近跑馬地馬場跑(馬)圈,各自為定下既目標努力!

肥龍今年目標希望喺耐力及速度上有所提升,令完成時間可以更進一步.以目前進度及情況而言,要跑得比上年跑渣馬好,基本上問題不大,重點反而落喺是否可以喺1hr45min內完成半馬.

上星期練咗一課14km,完成時間為71min,即約5min/k,跟心目中時間差不多.而身體感覺係應該可以維持此速度再跑多2-3km(即大概16-17km).

今個星期每週總里數已到達55km,而週末既兩課亦會加每課18km,為月尾UNICEF比賽作最後準備!

另一方面,經過幾位跑友既介紹,兩星期前亦而把Nike Free 5.0入手並使用練習,感覺唔錯!

6 則留言:

匿名 說...

Nice shoes~!

If possible, take a chance in the future and we can run along the Tolo Harbour. The scene there is also very nice!

Add oil for the coming UNICEF~!!!

Run! Forrest! Run!

C.M. 說...

Hahaha, 加油!(另幫我問候同事C)

Bacakara 說...

龍兄 nike free好唔好跑呢?

會唔會個底唔夠厚,跑得耐腳根位會痛呢?

英倫肥龍 說...

Bacakara,

相當不俗.雖然頭一兩次著nike free跑時會覺得避震方面跟之前著其他品牌跑鞋唔同,不過適應之後,慢慢覺得整體非常好,輕,鞋身與腳形配合,而最重心部份如鞋底有唔錯既保護性,而且習慣後唔會覺得薄.

又,大概已經練過約十課,超過100km,暫時未有腳痛情況出現.不過跟同行朋友(亦著nike free)討論過此鞋,如果跑者本身未知自己腳板著地情況或本身姿勢唔太正確,著住nike free去跑可能令情況更表面化.未知是好是壞.

另外3.0就應該唔敢試.反正自己著nike free主要係想更了解自己腳板著地既情況及對雙腳肌肉更全面.

英倫肥龍 說...

C.M.

同事C 好好呀!^^

英倫肥龍 說...

on dog,

sure! see you in the coming UNICEF run!