29.9.09

我的練習記錄 - 天氣轉涼下試衝9K

經過一輪整理,的起心肝向目標既里數進發。

雖然星期日晚突然吹起颶風,打風唔成諗住都會有三日雨。結果星期六日練習過後,尋日只好轉到健身室做負載練習去加強雙腿肌肉。今晚趁天色比較穩定,雨停咗立刻換上跑鞋,到平時屋苑旁既小徑繼續練習!

可能天氣明顯轉涼(今晚大概26C),加上覺得最近狀態正在提升,於是就即管試試放開腳步及增加頻繁去跑去衝呢條大約9KM既路線。除開始時首2-3KM覺得有少少過快及呼吸未能配合,而速度有所修正外,其餘過程感覺不俗,最後完成時間比之前有顯著進步。

分段時間如下(1 LAP = 1.8KM)

1 lap 9'04
2 lap 9'00
3 lap 9'05
4 lap 9'11
5 lap 9'18

Total time:45'39

第四、五圈體力開始下降,所以跑得稍為慢少少。不過比較意外係第五圈刻意放慢去跑,時間只比之前四圈慢十秒左右。而第五圈呢個時間,又比之前練習既時間實在。

除增加里數之外,另一個目標希望往後可以45分鐘內完成同一路線(其實只差39秒,再練習多些有信心可以做到!)。

25.9.09

我的練習記錄

上次提及到既樽頸時間及情況,今個星期開始,決心要做個了斷.

本來平日(主要係星期一、三)係比較短途(7km)既練習及recovery run,反而週末集中長一啲既距離(10-13km).由今個星期開始,繼續保持一星期四課,而平日既練習距離將增加至9km,週末就打算跑兩課13km (即共26km),到時就可以做到每週44-45km 總里數.

今朝有少少時間,特地從電子腕表抄下最近幾次既練習記錄.路線係屋苑旁既沿海小徑,來回一程約1.8km.

24.9.09

尋根究底

最近每個星期三晚既例牌節目,當然唔係跑夜馬,就係『TOP GEAR』.

如果你話鎖尼喎,我唔係車迷,所以我唔睇呢類節目架喎~咁講可能有少少言過其實,但真心講你可能錯失咗一個娛樂性高既電視節目.

一般汽車節目,一味係咁講汽車外型,講數據,往往缺乏提及駕駛既樂趣.

又如果講主持,三位主持性格分明,除咗汽車知識豐富,同時又可以互相擦出火花,為本來只可以好平鋪直序報導既資料,變得生動有趣.而且如果你喜歡英式幽默,一定buy!

有時又會好實驗性咁做一啲天馬行空既比較...總之絕對唔會簡單從汽車規格表上抽一句,然後話番你知一公里只係用幾多幾多加侖油,就話呢架車慳油.佢反而仲講俾你知點樣既駕駛習憤及情況,先可以慳油.

人地做車評,佢地都做車評,不過佢地就做到咁: (不過呢次車評唔可以完全作準,呢次擺明show quali俾來信果位觀眾睇!)

18.9.09

惡搞C朗

得啖笑~

雖然聽唔明佢地講咩,斷估應該係爭緊邊個射罰球勁D!

14.9.09

我的練習紀錄

今次其實唔係講練習紀錄.

最近不論公事私事,自覺總係已到達咗一個樽頸位置.情形係唔係做得唔好,只不過,發現自己進步既步伐慢咗,想再進步既心態及動力亦鬆懈咗.而練習既情況係,平均時間尚可保持,個別練習更表現不俗.基本上以五十分鐘至五十二分鐘去完成十公里,問題應該不大.

但若果希望可以五十分鐘內完成,就被呢個樽頸感覺令自己無所適從,又甚感氣餒.曾經試過改變練習時間表及頻率,希望增加新鮮感,不過效果暫時不甚顯著.

本來打算利用夏天期間開始循增加里數方面進發(當時約每週四十公里左右,目標係每週五十公里左右),藉此可以打好基礎,等到天氣轉涼時候再加強速度及耐力上既練習.可惜,除咗心態鬆懈之外,八月期間因為感冒關係,練習進度無可避免地受阻,而身體亦感到虛弱.所以往後三星期既練習,亦改為以恢復狀態為目標.

慶幸身體狀態大致已回復之前水平.

另外,每週四十公里既里數已經跑咗差不多六個星期,身體及各部肌肉亦漸漸習慣咗呢個運動量,逐漸變成一個comfort zone.因為里數冇隨時間及練習頻率增加,之前既動力突然彷彿變成今日既阻力,或者咁可以理解為最近樽頸情況既情況.

除咗里數,相信未來兩至三個星期,練習時更需要加強既要點,可能就係決心.自己已經唔係第一年練習及比賽,而不論練習及比賽距離,之前一定嘗試過,完成過.距離今日不過六個月既時候,正正為首個馬拉松全心全意去練習.現在面對既情況,其實非想像中大,只不過要憑自己,再重提之前有過既決心,付諸行動,打破目前呢個局面.

跑步實在係身體及心理既磨練.