9.4.09

關於「跑」,我其實想講...

跟朋友講開跑步既經驗,講到點解無論咩比賽,都一直堅持去「跑」,一步都唔「行」既原因.

原因好簡單,就係因為討厭半途而廢.

而且大部份情況下,由「跑」轉到「行」既理由,心理原因居多.

「跑」其實並無快與慢之分,大部份喺路面上既跑者,通常只為自己而「跑」,而快與慢,又只有自己最清楚.

許可的話,其實可以放慢腳步些少,調節一下步伐,完成餘下部份.

可能有人話,「行」一段,等身體慢慢休息,然後可以再「跑」過.視乎距離,不過,決定由「跑」轉到「行」既時候開始,呢個「跑」與「行」既周期,或者會變得愈來愈頻密,更可能成為習憤.

跑五公里時,覺得十公里好長,二十公里、四十公里更加遙不可及.但當跑到十公里時,回望五公里,又會有甚麼想法呢?

未跑過,通常唔知可唔可以跑得到.

遇到困難、逆境,太易放棄,唔好玩.而且,唔似跑步,唔係任何事情都可以「跑」一段,「行」一段,又再「跑」一段.有時機會可能只此一次,又或者,下一次要等上一年或好幾年,要持續去做,到時可能需要更大更強既堅持.

呢個就係我既「跑道」.

5 則留言:

Juicy Runners 說...

鳴門上身乎?

去吧!魔鬼教練~!

英倫肥龍 說...

大佬!駛唔駛快成咁~
係呀,我鍾意呢句!

Samsara 說...

教練,好驚呀我!

市場維京人 說...

肥龍教練,

你呢番說話,雖然唔係講俾我聽,但我受!因為小弟有個習慣跑一兩個圈就抖下或者行一百米左右。你講完後好發人深省。

Cheers!

英倫肥龍 說...

samsara,

係不斷叫你停既「魔鬼」就真~

維京人,

其實跑步呢樣運動都係殊途同歸,起步點大家可能有所不同,不過日積月累下,情況會開始差不多而有所共鳴.

而對於跑步既目標,又各有不同.相同既係達成目標及堅持下完成既滿足感.

習慣亦係日積月累下形成.