26.4.09

跑道

「究竟呢度同我自己,係咪只有跑步一樣野寫/講呢?」

最近肥龍正思考緊一個關乎呢個BLOG既問題,同時又再重睇自己呢一篇

發現雖相隔一年有多,原來曾為馬拉松所做既準備及心中想法,依然不變.當然,從最近一年起,跑步已經由最初希望保持身體健康、減肥既一項運動,逐漸轉變成依家生活上既一種習慣,果種唔跑唔舒服既感覺,甚或講成「三日不跑步,頓感生活乏味」一樣!

同時正因如此,每星期付出既時間,亦相應在提高。

既然要趕客,一於做得徹徹底底,繼續講跑步。不過,呢篇想講既「跑道」同上一篇所講既跑「道」不盡相同。

不曾有過「愈跑愈快」既想法,而之前有篇亦有講過「跑」其實並無快與慢之分,跟大部份喺路面上既跑者一樣,肥龍都只為自己而「跑」,只與更好狀態既自己去比較。有時跑到一個地步,情況就如有兩個自己正在比賽,又有時正在尋找上一次跑得舒暢時既感覺。

又,自己既性格及處事手法,透過馬拉松,有著更深了解及反省既機會.可能係就算係做運動,所思所想都係性格既投射及延續吧~ 對於自己要走既路,自己有一個慣性,就係對熟悉既跑道練習到一個程度及次數後,就會蠢蠢欲動又心思思去尋找另一新路線,情況就如把之前喺某一路線練習時既基礎一夜間完全拋棄,並走到新路線既起點,重新再起步。

(photo: official Tokyo Marathon 2009)

4 則留言:

Juicy Runners 說...

Nice post effect in the photo!

>>既然要趕客,一於做得徹徹底底,繼續講跑步。

好!但趕不走一個short既!You know.

xiao zhu 說...

可以看着你慢慢跑出你的人生,感覺很好。

市場維京人 說...

你趕客都係會上嚟睇,忙都係咁話。吹咩?
;P

英倫肥龍 說...

on dog & 維京人,

兩位咁俾面呀~請坐!請坐!

燒豬,

呢層實在有點無心插柳!不過,過程中見到自己既改變,再留意所發生既事,感覺好特別。