17.2.08

五個月後的這一天: 依依不捨

由去年十月開始計算,經過五個月既練習及參加不同的比賽,終於到了這一天.

一行五人,全部安全完成半馬賽事,其中好友H,更於兩小時內完成.

肥龍完成時間約為兩小時零五分鐘(非官方),官方時間要遲啲先知.

雖然未能喺兩小時內完成半馬賽事,主要目標落空,不過有兩樣次目標還係可以做到.(一)由開始一直跑,跑到終點,中間未有停過步;(二)首二十公里路程可以兩小時內完成.

對於未能兩小時內完成半馬賽事,主要原因應該與肌肉鍛鍊不足有關.最後兩公里,其實已經開始腳軟,全靠意志方可以保持一直跑,一直以應有速度到終點.而最後洛克道至維園一段,沿途路人既打氣及支持,感覺好正,為呢段路注入無窮動力.

衝線一刻既感覺依然瀝瀝在目.心情很矛盾,一方面為自己能夠完成賽事及所完成既時間而高興.另一方面,似乎又是一件事情既的完結.

這段期間,眼見自己既努力不斷從完成時間上正面反映出來,越跑,便就越覺得自己可以跑得更快,體能上可以跑得更長.能夠這樣感受到身體傳俾自己既回應,其實算做一種好特別既過程及感覺.

五個月既練習,說實話,其實一點都不辛苦,而且樂在其中.只係在臨近比賽日期前一段寒冷時間,要一面保持應有既比賽狀態外,同時要盡量保護自己身體健康.說得直接一點,就是從來未有過一次,如此這麼著緊自己既身體狀況及飲食習慣.當然,除了身體狀況,本身嗜吃既嘴巴,都要因為這段時候既練習,極唔願意循規蹈矩呜一段不短既日子.雖然偶然會有破戒既時刻,但很快,就會化成為一股動力,好叫自己再加緊去練習.

五個月既磨練,最後就係証明咗自己既規律、努力及堅持.不過,完成過後,到咗呢一刻,原來最後既感覺就係依依不捨.

***********

不過有結局,先會有新開始.

下一站,目標可能就係更多既馬拉松.

***********

依依不捨既其實仲有一件事.

講真(定講假),我仲有好多野想同大家分享,想同大家討論.而又原來呢個地盤,不知不覺咁已經寫咗接近十八個月(約三百篇).而寫扑呢個過程,絕對係一個好特別既經驗.

寫扑及睇扑既過程,令我領略都好多平時生活工作上未曾接觸及知道既經驗,見解及故事.而扑友中又似有神乎其技,各自表現精彩及真摰既一面.

咁肥龍既文筆只係一般,而分享既,都只係身邊發生既生活事.

但對於肥龍自己,突然發覺喺題材上,寫工作,寫生活,寫南區,寫旅遊,寫馬拉松..要寫既,原來已經寫得差不多.又突然覺得,如果再寫,只不過係舊既一個延續的話,只會令人食之無味,不如早歸.

啱啱喺上面先講完,有結局,先會有新開始.雖然突然放棄有啲可惜,不過思緒呢,就真係唔知飛咗去邊.況且其實我唔識鍊金術變魔術,唔會突然間多咗樣新野.無奈新東西,新思維,又非一朝一夕可以培養或爆出來.所以自己都有話而說不出話來.

覺得不進則退.

除咗跑步,肥龍希望喺各方面都有更多既突破.

於是,喺未知下一步情況下.呢篇,應該係我呢個地盤入面(暫時)既最後一篇.

又,如果日後有新既題材,甚至形式,或者再會有一個新既開始.

不過到時大家再見到既,可能係「另一面肥龍」咧.

***********

最後,我想借呢度多謝咁多位曾經到過【老sell遊記】光臨、留言、及路過既各路英雄俠女.

因為冇你地既留言及到訪,相信我唔可以保持動力寫到今日呢一刻.而且,每當接收到電郵通知有新留言,早就已經歡天喜地,立刻打開電郵細心閱讀,又再回覆.就算素未謀面,每一次大家既說話及支持,就彷如親耳聽到一樣,非常親切.

另外,更加多謝(曾)有將呢個地盤連結既扑友,多謝你地既交流及連結.令我呢個扑可以喺你既blogroll上出現,實在係我既榮幸.Thanks!

***********

祝大家生活愉快,繼續 Happy Blogging! ^^

大家再會了!

18 則留言:

程音語 說...

珍重

迷人祕書Christy 說...

天0阿...點解我0既表現真的強差人意...ToT

Hmm... 突然結束, 我都有d依依不捨...

s-pig 說...

肥龍哥哥,

恭喜順利完成半馬,實在戥你高興
你抖抖啦,希望好快又再見!

Bacakara 說...

肥龍大哥果然勁...


今年我都做唔到 2 小時內 , 希望下次一起努力過...!

Herman 說...

good luck man

Juicy Runners 說...

Happing Running, happy blogging.

恭喜之餘, 完全理解! 小9亦會有此一天, 有此做法.

龍兄, 保重! 有緣定能再聚!
有一樣事就必定的, 就是將來每一年, 渣打見!

Wishes you and everyone can achieve what he/she wants during the Marathan participation!

野蠻郡主 說...

唔…真的有點依依不捨呀!
不過…都希望你搵到幸福(加油!)

如果下年你跑渣打,如果你地又搵到我既話,我係終點揮旗支持你地啦!kakak~~~

野蠻郡主 說...

唔…真的有點依依不捨呀!
不過…都希望你搵到幸福(加油!)

如果下年你跑渣打,如果你地又搵到我既話,我係終點揮旗支持你地啦!kakak~~~

xiao zhu 說...

。。。。。

C.M. 說...

唔係嘛你。。。(比你爬頭添)

不過...我依家就去搵你!

數奇門 說...

哈?你都封blog ?

我都差吳多封lu....

Old Cake 說...

龍哥,
乜你又玩封Blog呀? 早去早返啦! ^_^

保重啦

桃紅三點式 說...

-->「越跑,便就越覺得自己可以跑得更快,體能上可以跑得更長.能夠這樣感受到身體傳俾自己既回應,其實算做一種好特別既過程及感覺.」

好認同你咁講,好多謝你一路以嚟傳電郵畀我,支持我跑。

肥龍,唔准咁樣就走,我無論如何都要捉你出黎一次食返餐!!!(你唔係今日先知道我惡下嘛)

Unknown 說...

好丫,跑完半馬,在幾方面都來個小終結及總結,就好似代表住目標已達成;休息下,再定下一個目標,唔錯,人生就係要不斷有目標。我提議你可考慮下個目標......毅行者!同埋............再生多個B,哈哈哈!

CK 說...

今年搞乜,個個都唔寫!

anyway,保重阿朋友。

說...

唉!你唔寫遮
會唔會都周圍留言丫?

英倫肥龍 說...

好多謝咁多位既留言.更多謝幾位email我既友好(好感動!)!

大家既關心及祝福肥龍完全心領及感謝, orz !!

我唔敢話我唔再寫blog, 不過呢一刻我真係覺得想有一段休息時間及去接觸另一種事物. 而之前報讀既短期課程今個星期六又會開課,咁分身不暇,更想用準備半馬既心情再去認真學習.

另外正如阿易公子所講,只要大家唔介意,我當然會繼續搞搞震,冇幫襯,四圍留言(流連)呀!

而呢個我同大家交流及認識既地方,我當然會保留啦!我都話唔捨得架啦~

P.S.所有渣打之友,大家都再努力,再做最好!

K 說...

等您回來!

呀, 您欠我同CM那一餐呢!