7.3.08

進入另一個世界

三個星期前,貪得意,工餘重入校園環境,開始學習一項之前完全未曾接觸既科目.

雖然只係啱啱開始,不過已經發現,所學習科目既行業,同自己一直身處既行業,模式感覺大大不同.所講既唔係科目內容及行業狀況,呢啲預咗唔同,反而係行業中所謂「技能」或「專業」既界定.

好似自己身處既行業,起職普遍需要大學畢業,然後就以經驗資格,隨工作性質,時間年資,一直累積.講求既係專業,精確,符合標準.

而最新學習既行業,當然亦有所謂既專業資格,經驗更加係必須既.不過,除咗呢啲,對於如何表現「技能」及「專業」,最後就落入曾經參與過既作品或工作上.直接啲講,就係你話你勁,就不如攞出黎睇你幾有料或幾專業,唔係話你有張沙紙就得.講求既重要係實戰力.

確實係兩個好唔同既世界.

咁,當有時習慣咗喺自己既世界生活工作,突然跳出框架,從其他人/行業睇番自己(優勢/趨勢/缺點/不足)及分別時,感覺好良好,好深刻.

而由於已經習慣咗喺某一個世界咁耐,又非常有興趣試下進入另一個世界,見到更多有趣既事.

8 則留言:

C.M. 說...

真替你高興。(又羡又妒...)

程音語 說...

龍兄, Welcome back!

Juicy Runners 說...

龍兄, 太好了! 返來啦!

s-pig 說...

yeah!!! 強勢回歸!!

Herman 說...

something artistic?

英倫肥龍 說...

嗨,大家我返黎啦~
不過我要啲時間先得.

c.m.兄,

唔駛喎~我都係貪得意架咋!

hermanwest,

係呀,都算架.

我啱啱開始讀commercial grahic design.咁要接觸一啲新software,而且同學中有幾個係設計底同已經玩開, 所以對於我,好多野之前未接觸過,其實真係好似大鄉里. 不過當一筆一筆見到自己既習作時,又真係好易投入呀!

Old Cake 說...

好玩喎! 俾心機呀 ^_^

野蠻郡主 說...

記得做功課呀!記得嗎?