19.3.08

暴走

最近可能真係工作繁忙兼腦袋冇休息,每晚放工後身心就似虛脫一樣,做咩都提唔起勁.

有人問我點解唔回留言.我答我最近玩緊頹廢.實情係,感覺就似兩頭燒既香燭,生命正以平常兩倍速度去燒.

而我,只係想事情用應有既速度去進行.

講開呢個狀態,結果,每晚坐回程巴士既時段,往往就係我每晚第一段既休息時間.

尋晚慣常咁登上一直坐開既巴士上,唔駛五分鐘,身體已經進入熟睡模式.

車廂內外發生任何事,途經咩地方,都已經唔重要,亦唔知情.因為我豬咗.

正在熟睡既我,竟然唔知道巴士已經到達目的地.

霎時間,唔知咩原因或感應,身體突然本能似咁責醒.都未有機會定神,就用電光火石既百份之一秒,向外面景物一瞄,確認所處位置後,再用另一個百份之一秒,立即動身暴走落車.

呢一幕暴走,正好被之前坐喺身旁既少女目睹.

落車後,還跟少女四目交投. 我定著眼,隔著玻璃,只見佢臉上一副尷尬表情,彷彿用臉部表情同我講:

「肥仔,你唔係呀化? 咁都得!?」

之後,少女隨巴士離開遠去.

10 則留言:

Unknown 說...

下次用個電話set 定時間,預早少少響,會唔會好d?

Juicy Runners 說...

呢篇有渣sir feel!

野蠻郡主 說...

aldous…你依招我試過,不過後來唔work!

肥龍…你做咩依排咁辛苦,你應該暴走完都仲要扮若無其事再落車慢慢行,依d先高招呀!我成日都係咁…kakaka~

Old Cake 說...

下次咪叫個少女預先提醒你落車囉 :P
(你唔好跟咗佢落車就得嘞)

s-pig 說...

請問點解你暴走,但係少女會尷尬既??

八卦問埋,少女靚唔靚呀??hahahaha

C.M. 說...

肥龍兄:

你呢排點呀?

我想問,點解個少女會尷尬既?...

Old Cake 說...

c.m.兄果然問得精警! 嘿嘿

英倫肥龍 說...

其實少女點解會尷尬呢個問題,我都唔可以完全掌握,不過姑且喺度猜想其中既可能:

1.可能當時肥龍反應太快動作太大.落車後,原來少女正好奇想要睇下先前坐喺身旁呢位畸呢仁兄既尊容時,卻湊巧被落車後本能地向原來坐位留意既肥龍,眼神撞到正,因而表情尷尬;

2.肥龍由一直熟睡到確認位置到暴走落車既動作實在太快太一氣呵成,少女因而覺得側目;

3.(可能)肥龍跟少女四目交投時面目猥褻;

4.肥龍自覺呢幕暴走太畸呢,當跟少女四目交投時,自覺尷尬.少女既表情只係反射;
5.肥龍跟少女四目交投時,面目浮現一股殺氣,彷彿用臉部表情同少女講:「靚女,唔好同人講,如果唔係唔好怪我...嘿嘿嘿!」(驚駭版)

6.龍跟少女四目交投時,面目浮現一面尷尬,而臉部表情似同少女講:「靚女,頭先見到既,唔好同人講,好(火羅)呀!」(烚熟狗頭版)

英倫肥龍 說...

aldous,

你呢招都可以諗下. 不過我忽然諗起上車坐低校鬧鐘個畫面~~

on-dog兄,

最緊要啱feel! :p

群主,

若無其事? 我唔係已經做緊既咩? 唉,我啲戲又的確...

old cake,

你又點知我冇呢? 都係自己校鬧鐘算啦~~

s-pig,

我都瞓到濛哂,邊有留意得咁多呀!而且百份之一秒未必睇到太多野...

c.m.兄,

我呢排冇事呀!不過腦汁OD哂啫.

IneZZZ 說...

肥龍, 呢一幕真係好得
下次如果個女仔又係度.
再做多次.