13.3.08

心聲

今晚於一個講座中聽到的一席話.

「生活太忙,經常聽不到自己的聲音!」

「寫作,可以讓我聽到自己的聲音...」

「每次下筆至完成寫作,就是自己跟自己說話的過程.同時,自己就是第一位讀者,聆聽著自己的聲音...」


*********

聽後,感受甚深.回家路程中,一直在想.

對於我,寫blog的過程,同樣地,就是自己跟自己對話,嘗試去聽自己的聲音的時刻.跑步時的寧靜,呼吸聲,腳步聲,一樣令我實在的,聽到自己的聲音.

每日身邊發生不同的事,有著不同感受,想記下,想表達,想反思.

就是,想各樣種種,變成自己思想中的一部份.

更重要的是,這個自己跟自己對話的過程,可以令我更了解我自己.

而在這裡,我選擇各位成為我的聆聽者,成為我的讀者.

5 則留言:

xiao zhu 說...

我喜歡聆聽。

s-pig 說...

blogging = 自言自語、自說自話?

core,我覺得係;不過,唔只既...唔覺唔覺,仲以文會左d網友呢!

野蠻郡主 說...

我鐘意講!但我學習緊聆聽!

(唔怪得今晚好有預感咁想睇下你個blog啦!原來你返左0黎)

Old Cake 說...

係唔係"聽不到的說話"呀? :)

英倫肥龍 說...

呀, 呢陣忙到頭昏腦漲, 依家慢慢睇先!

************

燒豬,

我都鍾意聆聽, 只不過有時聽完唔明啫! :p

s-pig,

你話blogging等於自言自語、自說自話, 咁又未必係既. 只不過喺寫既過程入面, 由思考, 分析, 組織到最後表達, 其實真係幾有自言自語既味道. 譬如講我自己, 有時我都會寫工作有關既事, 其實寫之前自己都未必有個固有答案或肯定既想法, 不過當開始要寫之前, 自然要思考事情/情況, 分析細節, 再開始組織及表達出黎.而過程中, 我又的確經歷咗同另一個自己對話(放心, 我應該唔係思覺失調啩:p), 又可以令我更了解我自己.

而以上過程及經驗, 其實對我對唔同事情想法好有幫助. 另外, 工作上, 呢個技巧, 都非常重要. 畢竟老銷除咗"銷", 就係講故事.

群主,

返左0黎? 咁果刻有冇見到頭頂啲雲郁得好快呢?

old cake,

:p 我手寫我想嘛~~