31.3.08

二十四

上星期返返下工突然發燒,經家庭醫生Tony診斷,原來仲有扁桃腺發炎.

食咗差不多一星期消炎葯,結果喉嚨依然好痛,似被火燒,吞口水飲啖水都痛.

結果,決定今日再去阿Tony既診所了解一下.

期間,問Tony點解或點樣會令扁桃腺發炎.Tony答因為抵抗力差.

明白哂,好一句一問一答.

及後,Tony覺得可能呢種病菌好厲害,建議不如打針啦.咁你係醫生,又睇咗咁多年,實信你架.

不過喺準備插針之際,Tony突然爆咗句:「你條血管都幾粗壯喎!」沾沾自喜之時,葯又已經注射得七七八八.

唔到一分鐘,Tony又問係咪覺得好快就唔痛呢?講果陣時從表情上睇非常得意.不過經佢一提,唔知係咪心理作用,的確冇咁痛喎!

當以為可以脫苦海時,Tony講咗一句當頭棒喝既說話:「不過呢種葯只係二十四小時有效,如果聽日差不多時間喉嚨又開始覺得痛的話,即係呢種菌仲未清,或者仲要再繼續打多一兩日架~~」

嗯...Tony,點解你唔早講呀?

4 則留言:

匿名 說...

都係我第一呀!!

hahahaha....
佢早講你唔打,定孖住打呀??
好好保重!!

s-pig

Old Cake 說...

亞Tony係唔係玩嘢先? hehe

Old Cake 說...

爭D唔記得問候你添...

保重呀,龍哥!

匿名 說...

阿龍哥,你都好似叫.....


aldous