25.3.08

深水埗雜記

雖然話只係以興趣班既心情去返學啫,不過話哂都係一個課程吖,始終需要認真看待嘛...何況要交功課呢...

忽然發現,手頭上既laptop既非處理圖像專用型號,兼已經係一年半前既貨色,要行所需要既軟件,真係聽唔到都感覺到佢行到上氣唔接下氣.況且,其實都唔可以只靠上堂時短短三個鐘畫畫畫就成事(我冇咁既天份).最後,都係決定要添置一台新電腦,可以放工有時間時慢慢畫.

結果,剛過去既假期既一個下晝,就係同好友P喺深水埗電腦商場渡過.

********

相反讀中學時差不多每個月都會去朝聖,原來咁多年後,發現已經好幾年冇去過深水埗電腦商場.

咁商場入面情況其實差不多,都係咁多鋪頭同人.只係產品唔同咗,而產品售價最後又好似少咗個零.

而且呢度係証明 「Cash is King」既好地方,俾Cash,價錢永遠總係有商量.

********

商場樓下已經冇哂車仔檔.好懷念以前揸住碗麵或碗仔翅企喺街食既日子同畫面.

唔記得留意對面果間食蛇既鋪頭添!

********

好友P似乎係識途老馬,下午茶時間帶咗我去附近地鋪食豬潤麵(仲要係公仔麵底!).湯夠味,好多豬潤,食到最後仲有,正!

然後好友P又再帶我去鄰近既鋪頭買芝麻糕同紅豆糕.可能當時已經成五點幾,或者生意太好,芝麻糕賣哂.不過試咗紅豆糕.唔甜,幾好味!

我就係咁做咗半日深水埗自由行.又其實,好多地方隔一陣再去都幾好吖!

********

言談間,好友P同我都覺得大家唔知係咪年紀大咗定集中力差咗,以前可以行幾粒鐘睇差不多同一樣野(電腦野來來去去都係果D).依家行多半個鐘已經急急準備收隊.而且愈來愈唔想買/抽咁多野.

不過耐性呢樣野,近年真係退步緊~

********

原來隔咗咁耐,骨子裡仲係好似以前讀中學時一樣,去到電腦商場仲係會俾唔同形式既產品睇得好興奮.哈!

4 則留言:

Old Cake 說...

男人(仔)去睇玩具既心情當然係興奮啦!
我上次返香港都有去睇電腦硬件. 竟然發覺D價錢又唔係平過响美國買好多咗喎.

匿名 說...

對面果間食蛇既鋪頭入面有女蛇王:周家玲!!

s-pig

C.M. 說...

當年去深水埗買電腦(又鬼死咁重),真係令人想起好多往事(...)

Bacakara 說...

學生哥年代 ......深水步鴨記,旺角波鞋街,灣仔298 都係我呢個無錢學生既重點娛樂之一。