3.2.08

Leap years

無意中往月曆看,發現2008年原來是「閏年」.

其實多一日少一日,生活上沒有分別,只是代表日曆上多了一張(2月29日).

今天相信所有電腦程式已經顧及這個情況,不會有甚麼問題.

不過記得有年讀書上電腦課堂時,曾經因為要寫那個與萬年曆有關連的程式,就是為了要準確計算那「閏一日」,要去自己設定計算測試寫下的方程式.

錯了,又再寫.不過最後,還是可以完成,可以準確計算閏年的.

不過,很好奇這個情形,(機械)手錶上的日曆又是怎樣操作呢?

5 則留言:

xiao zhu 說...

新look 好醒神喎!^^

野蠻郡主 說...

係咪可以set幾多萬個圈就自己加多一日,又或者等d人發覺日子錯自己改返!一)一"

我鐘意舊look多d,可能我念舊呀!
我覺得白色光d同埋有南區既感覺!

英倫肥龍 說...

呵呵! 本來已經好有興趣睇,最近更可能睇過頭,甚至買咗本有關既書, 咁見到呢個圖案依然有“水”幾合心水,又咁啱想換新裝咪換呀!

匿名 說...

講開表,我一直都有同一問題,所謂有萬年曆的手表,只有顯示日子,連月份都冇,不要說到複雜的閏年問題,簡單如單雙月及七八月,點識跳得岩既呢?

英倫肥龍 說...

aldous,

原來可以如此: http://caliber.seikowatches.com/

又,從維基抄過黎.不過你問既問題,我依家仲係一知半解.:p

萬年曆錶意指萬年都不需人力去調撥日期、月份的手錶的意思。萬年曆錶可在月份末自動調撥是大月31日或是小月30日; 而在閏年能自動調整有無2月29日的萬年曆錶則稱為「大萬年曆」,反之在閏年無法顯示為2月29日,需要4年調整一次日期的稱為「小萬年曆」。