28.8.09

繼續移軸

TGIF,趁星期五放工前,望住畫面加上背景音樂,good!

5 則留言:

匿名 說...

如果佢景深可做淺DD, 個微型化效果可以出D!

Anyway, Have a nice weekend!

佐治男孩 說...

肥龍兄

看到我都有點想有一天去跑一跑東京啊。
好像很久沒看到你寫你的練習狀況,跑到怎麽樣呢?

英倫肥龍 說...

Dog,

我估作者係想大家可以睇全個景及各部份既變化,所以有咁既選擇呀~

英倫肥龍 說...

George,

看到我都有點想有一天去跑一跑東京啊>>

實不相瞞,我都有呢個感覺!而且每次睇既時候,腦海又聯想起喺東京跑馬拉松既畫面.而且如果可以喺馬拉松當日從高位拍下比賽時參加者及人群移動既情況,相信應該好有趣!

只不過明年全馬另有目標,唯有再待幾年(希望2011年)再挑戰東京跑馬拉松~

至於我既練習狀況,多謝關心,只不過最近有點進入樽頸情況.不論里數及速度,只可以保持之前既程度(每週約40km及5:15/k).

最主要係上兩星期一直有輕微感冒,雖然情況唔嚴重,不過都唔敢冒險再喺里數上增加(本應希望八月份每週里數可增至50km).而且再加上天氣實在悶熱(晚間十時後停留約29C),兩者令自己身體情況及練習安排影響甚大.而重點亦由「增加里數」變成「復原方面」.

比較尚好既就係,依然可以保持一星期三天到健身室做器械及腿部練習.

自己比較樂觀,相信當天氣漸漸轉涼後,狀態應該會比現時好.比如昨晚,跟朋友差不多午夜十二時開始練習,氣溫比較清涼,路程約9.5km,54min左右完成(大概只係用70%去跑).計算下可以保持5:45/k,兼且跑完時感覺輕鬆,算係合格呀!

另外我已經報咗十一月一個半馬,或者除明年二月渣打馬拉松前,再跑一個半馬作準備.

佐治男孩 說...

有病就要多休息啦!希望你盡快復原!

熱天氣真是會對跑友有很大影響!前幾天,我這裡也有一個熱浪,慣常跑14-16c的天氣,一下子變了27-29c,差點把我熱壞啦.香港這麽熱,真是很難練!天氣轉涼時,你一定會跑得舒服和快很多!