9.8.09

我等著你回來...


5 則留言:

xiao zhu 說...

哈,等唔到嚕。

英倫肥龍 說...

你為甚麼不回來...你為甚麼不回來...

燒豬,

如果額外有一日假期,你有得休息嗎?

又幾時等到你回來呢?

xiao zhu 說...

我呢段時間戰情都幾緊急,好多嘢要搞,所以我唔希望放咁多假,少左時間做嘢呀。

幾時回來,暫時都真係講唔埋。不過呢輪網上發生嘅事,我覺得真係需要有聲音,所以至蒲頭。你知我架喇!

佐治男孩 說...

結果又沒有再打一次呢?
如果是我的話,也不想放假,因爲,工作還是要追回來。

英倫肥龍 說...

George,

最後只係一廂情願罷。。。

其實我同你既想法差不多。只不過最近工作上比較急速及緊迫,心想可以停一停休息一下。

:)