22.12.06

最佳員工

今年Annual Dinner,肥龍其中一位同事獲得最佳員工獎(共三位).

作為同事既老細,當然感到高興同欣慰.開心主要係因為呢位同事既能力同努力得到管理層所認同及嘉許,而肥龍亦揾到一位工作上既好幫手及可造之材.

至於呢位同事點解或點樣獲得呢個獎,肥龍喺度不贅.而且通常可以得獎既元素都係幾類似而且都幾common sense, 關鍵既反而係作為員工既係咪有心同盡力去做好其崗位既職責及工作. 就好似大家都知早睡早起精神好,但現實有幾多人做到又係另一件事一樣.

肥龍想講既反而係另一位同事(同事K)對呢個獎既睇法.

同事K問肥龍,獲獎既同事會唔會因為得咗個獎後反而令其以後既工作壓力增加? 言下之意,同事K覺得獲獎既同事會不自覺咁會在意以後既工作上既得與失, 又或者會對自我要求提升. 另一方面,可能因為呢次得獎,其他同事對該同事既期望亦自然有所提高.

其實肥龍對同事K既睇法都幾明白,但又不盡認同.

有時諗...如果獲獎既肥龍,情況會係點呢? 但事實上,肥龍做每個項目或工作時, 講真真係冇乜野諗. 如果係諗既,都係諗點樣快啲做完或者死完件事. 至於係工作上既得與失,又或者係公司邊個邊個點諗,(果刻)真係冇諗喎....

而且有時間諗不如做第(多)件事或寧願早啲收工休息仲好啦.

就係咁,如果喺一段時間後(如三個月,六個月等)再睇番,可能肥龍已經做埋做埋唔少項目同工作.

當然,之後都會計番條數,檢討得失. 失既當然需耍要諗多啲、耐啲,因為要解定畫或者要諗定Plan B嘛.

反正做野唔係"做到"就係"做唔到", 50/50! 重要係明白錯誤,學習錯誤,累積經驗.

至於壓力,又點會無呢? 分別既只有可以控制或唔可以控制.

當然就算做哂所有野,冇獎都無所謂.而且,做好/啱野係份內事."最佳員工獎"呢啲野,可能只係大/中型企業專有既人事管理工具. 講實際就遠遠唔及小企老細醒你多幾個月花紅!

另肥龍2006年既工作上基本上已收爐,謹祝各位聖誕快樂,新年進步!

沒有留言: