26.2.09

電腦.馬拉松.舊同事

電腦

因為使用開既電腦HD瓜咗,而另一部電腦既中文輸入又極之唔方便,結果就係少咗寫文,亦少咗留言.本來都有幾樣野想寫,結果可能都係不了了之.

馬拉松

自己都控制唔到,不過氣力同狀態正由渣打半馬後迅速回落.雖然唔可以話係藉口,之但係喺濕度超高既天氣下練習,只可以講一句:「濕哂~」

距離比賽尚有廿三天,未來既練習,除咗要逐步加長距離及耐力,更要喺心態上加強一點.

因為初次跑全馬,心理上覺得目標應該放得保守一點、低一點,最緊要完成全程,完成時間反而定得鬆一點.不過發現問題係當目標定得保守時,準備時既心情亦隨之而放鬆,最後反而影響番完成既確定性.

所以,可能都係果句,態度最重要.

舊同事

如果有留意開之前喺度肥龍講過工作間與同事既舊文. 曾經有位舊同事因為工作上做法上既問題,與肥龍互相開火.

跟住過咗個零月,呢位同事就向肥龍提出辭職.

雖然同事冇講出辭職背後既真正原因,不過...肥龍心裡有數.但肥龍覺得既然公事公辦,公司有公司既程序及應有資源,非一個人主觀地可以話變就變,立即執行.況且處理上自問亦冇任何偏私情況,最後選擇冇刻意去解釋.

最近與該舊同事再見面.席間舊同事透露今天正再套入當年既處境,只不過,今次唔同在身份對調咗. 自己做咗當年肥龍既角色.

及後,舊同事向肥龍講咗幾句,今日終於明白當日肥龍所講及所想.

聽完,心中感到一份欣然.

與舊同事相約及後再見面.

6 則留言:

Samsara 說...

嗯,講到態度嘛,唔知我又係唔係太hea,太鍚身呢?我永遠都同自己講,我仲有排跑嫁,所以永遠都係安全第一,完成次之,時間排最後...但係,在我今次發現呢,十公里已經太易啦,我實完成到但係又從來無認真地time過,我連練習時都從來唔計時,咁又點可能會在一小時之內完成呢?

我覺得,個態度既掌握同埋平衡,真係好難呢...所以,乾脆上半馬,由頭來過!

Juicy Runners 說...

大佬, 小9反而係呢個又濕又滯既一個2月...開始左想實行既好耐但又一路斎講既習慣, 就係每朝都跑完步先返工!

事在人為, 態度最重要!

人生, 要去搞掂自己, 亦都只係會可以搞掂自己。

英倫肥龍 說...

samsara,

態度真係好重要.好多時,你會發現,講能力,其實係有既,甚至已經卓卓有餘.不過最後點解都會做唔好,或者會半途而廢呢?

如果對作為興趣既跑步而言,咁講,可能重咗.但係千真萬確既係,明明一月份做到既成績,就算keep住練習(雖然距離減少至10公里),點解到二月尾反而做唔返一樣既成績呢?

最攞命係,跑到11公里左右,真係再跑唔郁.
當然客觀環境在改變(如天氣、溫度),不過我覺得差別唔應該咁大囉.

又咁,喺星期六練習完後,自己都唔多滿意.於是,決定的起心肝尋日再跑,而且係一課16公里.結果係...又得喎!而且時間比之前既練習仲要快,身體感覺仲要好!

我同自己講:「認真去練習,盡情去比賽!凡事皆可以,分別在態度!」聽落好鬼老土,而且咁大個人先咁講,不過喺跑步上,我又的確明白呢個心態.

英倫肥龍 說...

on dog,

每朝都跑完步先返工!?呢樣我都有諗過,不過都係同你之前既情況一樣,停留喺斎講既層次囉.不過如果以10公里計,如果要跑的話,最遲朝早6點半就要起步.否則就算返到公司先食早餐時間都好緊呀~

加油呀!

另外,其他野理唔到太多,都係搞掂自己先.

Samsara 說...

肥龍哥哥:

多謝你呀,我又諗通左d野。

人生苦短,一係唔做,要做就要認真。

所以,選擇自己真真正正喜歡的,努力地堅持落去。

而且,如果唔認真既野,就無謂做啦,留返d時間比真正重要同喜歡既事同人啦。

英倫肥龍 說...

samsara,

你講到如果唔認真既野,就無謂做啦,留返d時間比真正重要同喜歡既事同人啦.

我認同呀~ 而我自己又一套方法,就係每次做事既時候,都會把呢件事看成最後一次機會去處理,盡力去做,更唔希望要番手去做.

咁樣,雖然有時壓力會隨之而增加,不過可以盡力做既感覺又真係好正架!更重要係,如果咁樣做,因為已經盡咗力,反而對之後既得失看得比以前輕咗.

一個人能力有限,又有技不如人既時候.重點反而係對得住自己,向自己負責.

另外,我仲覺得城市人實在太多野忙啦.不過當中有幾多係必需或重要,一切在各人心中.問題係,大部份人都充滿好奇,不時諗住可以提升生活水準既方法(我已經寫得好正面架啦),所以好忙囉.