24.5.10

醫生,醫生,可唔可以幫我打針呀?

有謂「唔跑唔舒服」! 如果有練習開跑步既朋友,一定明白此話箇中意思。

所以自從開始練習長跑後,對身體健康飲食著重咗,練習時亦做好熱身運動,凡事按步就班,避免受傷。

因此「受傷」及「生病」,往往係練習/跑步既大敵。

講到咁樣,冇得練已經咁無奈,更何況係比賽前夕?

當Sundown Marathon比賽到咗最後倒數階段既時刻,個心未跑已經飛咗一半過去既時候,剛過去既長假期,無奈發生及接受一個現實:

肥。龍。病。咗!

今日已經係星期一,星期四晚就要出發到新加坡。今晚放工去咗睇醫生,可以話肥龍心急,已經唔想等到星期四先打針,又或者希望可以快啲好番兼喺比賽前有幾日時間回復中氣。於是都唔理得太多,就主動要求醫生不如幫肥龍打支針。

醫生當然希望肥龍試下食幾日葯,到真係唔好時再決定有冇需要打針。

可能醫生都覺得奇怪,從來只有病人同醫生講:「醫生,醫生,可唔可以唔打針呀?」好少有人主動要求打針。最後,醫生問肥龍做咩咁想打針。

結果肥龍臉帶愜意,同醫生講因為星期六晚會到新加坡參加馬拉松比賽,之前已經準備及練習咗一段時間,實在唔想功虧一簣,到最後一刻先因為病而無緣比賽,再三懇下醫生終於肯幫肥龍打針。

雖然打完針手臂好痛,但總不及比賽時腳板起水泡痛,更不及冇得比賽時既痛。

Pain is temporary, quitting lasts forever!

想辦法的話,跑還是有可能!

Keep going! Sundown Marathon, 5 nights to go!

5 則留言:

xiao zhu 說...

早啲上床瞓,要爭取休息!

匿名 說...

放心隨緣,自自,然然。
可以,不可以,都是自然。

英倫肥龍 說...

燒豬,

嗯,康復中!

on dog,

明白了!

s-pig 說...

保重身體, enjoy the run!!

英倫肥龍 說...

s-pig,

Thanks!

90% recovered...getting excited and should be ok two days later!