27.9.06

「時光電郵」 - Futureme.org

***轉載自2006年9月26日既蘋果日報***

想和30年後的自己聊天嗎?

一名美國男子成立了「時光電郵」網站,網址是futureme.org ,讓網民發電郵(Email)給未來的自己或其他人 ,寫下理想 、抱負,助人思考將來,回望人生。「時光電郵」最長時限30年,但大部份人選擇三年內發出電郵,約1/10會公開留言 。

********************************

肥龍睇完呢段報導後,其實都有諗過立刻寫返封EMAIL俾三年或五年既自己.

可能係性格使然,週時心多多,想做呢樣果樣. 所以自畢業後,肥龍一直都有為自己工作及生活定下三年目標呀、五年目標等, 然後不時REVIEW吓咁啦. 目的係等自己唔駛好似隻烏蠅咁,亂衝亂撞最後弄至七勞八損, 又或者得三分鐘熱度,然後浪費時間及金錢. 現實D既話自已都想喺若干時間後有D進步及提升.

始終出黎行走"漿糊",揾食要緊,唔係好易比人淘汰或者俾老細炸型.

回想近五年來轉變都幾多,由五年前做到依家做LEADER,到升職轉工,到讀完MASTER....不過有時諗其實係咪個個都差唔多,只係肥龍自己諗多咗咋?

你估以依家既科技趨勢及發展,三年或五年後仲有冇人用Email呢?仲有係點收呢?五年後大既仲有Gmail啩...

最後...肥龍五年前用緊既Email Address都唔記得咗啦~~(因為轉咗"N"次ISP啦^^)!!

沒有留言: