9.9.06

It's my life.....

It's a song from Bon Jovi.....

轉工已經兩年有多,由剛到步時部門得四個人,發展至今日九個人.

人多咗, 做既野就唔見多咗, 總覺得有"事倍工半"既失落.

雖然我都覺得大家已經好努力, 但現實既結果話俾大家知離目標仲好有距離, 前面仲有好長既路要走...

有時真係好認真咁諗:究竟好既sales係天生定係可以train出黎呢?如果係可以train,咁又點呢?

點樣或幾時先可以重拾正軌呢?

而每日, 我花不少時間,心機去train, 去coach大家, 但始終覺得大家好似唔緊唔緊咁, 總之就係俾你"試吓囉, 結果唔知呀"果種心態同感覺. 就係唔見要做好件事果d決心同耐性.

係咪我心急呢?

果真如是,是"人在江湖,身不由己"?還是"任勞任怨,死而後已"?話雖如此,我都係選擇做後者...唔做野或者無野做都真係好悶...仲有自己知自己事, 你估銀行戶口有大把剩, 唔駛做呀!

沒有留言: