14.4.08

喂,有冇興趣鍊番轉?


雖然只係舊酒新瓶,但係...呢個新瓶的確係好吸引呀~~

再加上wi-fi連線,設立網上私竇自由組隊鍊車又實在無可抗拒兼有趣!

有興趣可以add我個wii-code: 0087-2507-5021,隨時歡迎!

3...2...1...Go!

13 則留言:

程音語 說...

add完後要點先可以鏈番轉呀?

英倫肥龍 說...

你買咗未先? 我其實仲係試下試下,遲啲再update你.

(btw,我轉咗個code,你如果想試可以add我架~)

程音語 說...

add 左你啦,下一步點呀?

杜B 說...

其實係要互 add 先玩到的 :P

mine: 5413-0103-3024

英倫肥龍 說...

各位,

如果真係唔方便/唔想喺度放個wii-code, 可以email/ msn我: dragoninsouthern@hotmail.com

杜b,

thanks!

說...

頂!原來你班友仔係度講wii
等我以為你地真係出黎走返轉添

不過...嘿嘿如果係咁我都可以玩埋一份喎
因為最近買左部wii
不過好似未改機
唔知玩唔玩到既呢?

唉等我執完野先玩喇!
龍兄可以add你msn嘛?

Old Cake 說...

其實我都想玩番一份. 但因兩地時差, 我睇都冇機會一齊玩...悲!! :P

英倫肥龍 說...

易亦,

當然歡迎啦!隨便add我呀~

你快d搞搞你部wii啦,我尋晚先同音語再鍊多轉呀!

oc,

因兩地時差, 我睇都冇機會一齊玩>>> 未必呀, 我多時都係夜晚先玩,應該夾到時間既...

Old Cake 說...

如果係可以試吓禮拜尾一齊玩!

等我放工去睇吓個Game賣幾錢先. ^_^

Old Cake 說...

The game will be released in April 27th (US version). Can't wait! hehe

英倫肥龍 說...

OC,

我見美版出咗啦~

Old Cake 說...

龍哥,
我噚日買咗個Game, 仲Add咗你啦. 如果今個禮拜尾有時間嘅話, 不如約埋音語兄大家一齊玩吖! :D

Old Cake 說...

龍哥,
Please add me!

3866-8505-1058

Later,

OC