13.8.08

我想睇李靜喎 >_<

真係激死呀~仲好話支持香港運動員喎...

電視正直播緊李靜場男子乒乓球單打第一場,打到第五局決勝局,非常緊張之際,竟然轉哂去中國對古巴既女排賽上...

我明中國女排受歡迎,受注視.

我又明如果隔離台開始直播中國女排,俾人搶咗頭啖湯就唔扺囉~最怕到時個個坐定唔轉台影響收視就唔好啦...所以唔立刻跟住播會蝕桌.

不過就算繼續直播場男子乒乓球單打,斷估都係打多五分鐘左右啫.

最慘係五分鐘後仲未搵到有台播緊男子乒乓球單打呀~

李靜加油呀!

(最新消息,李靜最後既第五局贏咗囉!)

7 則留言:

Unknown 說...

Very good......

C.M. 說...

女排的確精彩,古巴越戰越強!

英倫肥龍 說...

c.m.

係呀~特別係第四局呀!
仲未有得睇返乒乓球初賽呀,嗚嗚嗚~

C.M. 說...

呵呵,好彩我對乒乓球無乜興趣jet。(幸災樂禍)

xiao zhu 說...

哈哈,我兩樣都麻麻地!

英倫肥龍 說...

c.m. 燒豬,

>_<"

s-pig 說...

你睇開d啦... hahahaha...
國家隊(女排)加油!!!