11.8.08

塞先生

呢篇本來上星期已經寫好咗,不過一直未「送出」,原因係心裡仲掙扎緊係咪仲寫呢件事.

始終涉及男人最痛嘛.

當然,對上星期果位仁兄既遭遇及所發生既情況,真係好匪夷所思,一時間仲以為佢練緊神打.只不過,感覺喺行事之前,佢可能冇做好有關風險評估囉.

唔係講失手後會唔會見報既風險,而係講稍一不慎皮開肉裂既風險.更加唔好講「卡住」既風險.呢個或然率,好可能好細添.

睇完報導一笑置之後,心諗實情係咪咁發生呢?肥龍想講既係,若果唔依報導所諗既方向,再換到另一角度去諗,話呢位仁兄完全因為好奇想知個窿有幾大,一時間冇其他「架生」(忽然又諗起好耐之前喵睇到有關厠紙筒既留言),於是靈光一閃唯有膽粗粗用血肉之驅去試,咁講又算唔算合理解釋呢?

呢個解釋,如果依肥龍細路果時既心態,其實都算可以完全理解架.

不過都成42歲都仲敢咁搏就真係...

2 則留言:

安諾勿斯 說...

荷蘭有防堤小孩,香港有活塞男。乜肥龍兄係細路果時都有諗過做活塞男?失敬失敬。

英倫肥龍 說...

安諾勿斯,

我啲小兒科啫...