27.3.07

我愛實驗


除咗喺幼稚園小學時種黃豆綠豆外, 細個得閒冇野做時, 肥龍都好鍾意學吓「塞先生」咁,做吓小實驗.

同自製玩具情況一樣, 由於經費有限(其實係冇!!),取材用料主要喺屋企揾及發掘.

開始時比較簡單,主要係用洗潔精或番梘開水, 自製泡泡玩吓.


又或者喺陽光燦爛既下午, 用鏡折射陽光照射對面樓某單位.

另外又試過打風時用針線縛住個背心膠袋, 然後抌出窗口放膠袋, 睇住膠袋吹到愈高愈遠!

而喺廁所入面, 小便時將曱由射落廁坑度, 先發現原來曱甴係唔怕水同唔會浸親.

後來真係玩到無野好玩, 普通玩意已經滿足唔倒肥龍,結果後期甚至開始用自己既身驅做親身體驗.不過效果就麻麻地, 好多時「捉蟲」收場.

例如肥龍想知自己個頭大, 定係個窗框闊, 結果喺伸個頭入窗框後, 個頭竟然"卡"住喺個窗框度, 出又唔係入又唔係, 動彈不得. 最後要勞煩肥媽幫手先可以出番黎, 不過雙耳就已經被擦到紅哂!

後來有次又好無聊, 折開吓支原子筆,諗吓如果將原子筆支蕊(黑色)好似當飲管咁啜會點. 結果? 結果咪係啜到成口成脷後黑色囉! 之後仲唔敢打開口, 費事俾肥媽發現的話又會被打餐死!

不過話時話, 都唔夠肥龍朋友C 勁. 佢竟然用針筒打洗潔精入隻草蜢度做標本! 最正既就係佢一直以為洗潔精就係防腐劑, 直至有人同佢講先知攪錯! 唉!

沒有留言: