23.3.07

水塘蹤橫


啱啱睇完留言,c.m.兄講開以前住木屋通山走既情景,令人回味.

細個果陣,其實肥龍都算鄉下仔一名. 除咗南區,真係無咩去過邊. 但係當時香港仔仲係小社區,叫得小,就真係十分鐘就行哂. 而且果陣時連香港仔隧道都未有, 銅鑼灣或者灣仔啲咁遠既地方, 簡直諗都未諗過去.

既然冇得出市區, 結果去水塘玩就成為星期六日或暑假既唯一娛樂.

肥龍以前住既屋邨鄰近香港仔水塘, 有山靠山, 有水靠水,步行五分鐘就到.

至於去水塘有咩玩? 講起就一籮籮. 過就偏重夏天活動居多. 露天麻, 冬天好鬼凍架!

水塘空曠地方多, 如果一大班細路既話, 玩吓"二追" (捉依欣)又得, 踢波又得. 記得有一年仲大膽到喺屋邨攞(偷?)人啲曬衫竹(共六支)上水塘紮兩個龍門,買個西瓜波就開波!

跑或踢到熱咩,又未必立刻走番屋企沖涼. 反而走咗去溪澗或者引水道浸水,用自然水力做"達古玆".

後來浸水都唔夠, 甚至走去水壩游水(對唔往呀廣大市民!!). 水塘有魚,有時都會有魚以為有野食啄肥龍幾野! 個種感覺好過癮. 游完就沿水壩邊果把石造既水尺上番岸.

有時踢得多波,悶啦,唔想踢勒, 咪一行四人,扮奪寶奇兵咁, 由水塘下游逆流而上沿石澗行上山頂. 真係太平山頂架!而且中途行到熱或者休息, 就會停喺潭度浸一陣,玩吓水.不過其實都幾危險, 肥龍就試過途中遇到蜜蜂,結果喺頭、手、脚分別被釘,之後仲要去睇醫生.

而除咗踢波游水行石澗外, 有時如果唔夠人, 就會走去捉"金絲貓"或"虎仔". 其實都唔可以叫做捉, 因為主要係靠揾出由兩塊樹葉相連既金絲貓窩, 用Tic-Tac糖盒/火柴盒/樹葉做既籠將金絲貓收起. 然後好似古時打蟀咁揾其他細路捉到既金絲貓打文.

如是者, 肥龍既暑假, 大部份喺水塘渡過,活像「野孩子」!

呢種活動, 一直做到一九八八年既夏天.

3 則留言:

Gary Cheung 說...

嗨, 我就較多走去深灣或走上南郎山... 兒時快樂片段實在令人懷念.

Herman 說...

一九八八年既夏天後做乜?

英倫肥龍 說...

因為一九八八年既夏天要搬屋,住遠咗,咪冇咁方便再去上塘玩.

雖然之後都仲有返去之前往嗰處揾啲朋友仔. 但就冇得咁即興, 又要睇住時間去玩.

後來...就愈來愈...少返去啦.

咁後來既暑假,大都係同班書友仔去BBQ呀, 宿營呀, 到沙田大圉踏單車呀, 去沙灘玩呀咁囉.