19.3.07

自製玩具

肥龍少時家境尚算可以,但同好多當年曾住屋邨既朋友仔一樣冇錢買玩具。當年好多玩意都係唔駛錢(因為冇錢買!), 結果除咗通山走周街跑、打波外, 真係冇咩野玩.

而且終日通山走周街跑、打波都唔係辦法. 起碼打風落雨,天寒地凍就唔係咁好玩囉.

後黎多咗朋友仔(包括肥龍)開始讀書, 開始接觸工科,漸漸學咗啲所謂手藝,咁就耐唔耐圍埋一齊吹水,諗不如整啲野出黎一齊玩啦.

當年整玩具, 當決定咗咩玩具之後(例如波子機), 絕對係預算先行,往往先由成本出發.而且幾似依家"籌期".

可以喺屋企攞既(除咗錢!),就喺屋企攞.

可以喺街執既(例如垃圾房、士多咁呀),就喺街執.

可以喺學校借既(例如工具),就借啲倚攞番學校,偷偷咁上堂整.

最後如果真係要錢既, 就每人夾少少出黎, 走去買嘞.

今朝肥龍走去買早餐橫過馬路時睇到地上一個"Coke-Zero"既荷蘭水蓋,突然諗番起一件少時自製既波子機.

荷蘭水蓋同波子機有咩關係, 咪就係用黎做波子機裡頭被波子擊中既圓形物體囉!打中時噹噹聲好響架!

除咗荷蘭水蓋, 當年好多材料都係執番黎. 包括波子機本身個塊木板, 仲有釘.

橡根同波子就一蚊幾亳喺文具鋪買既.

唔計準備材料時間, 記得當年大約用咗半日幾位朋友夾手夾腳整出黎.

不過過程都唔算好順利, 因為每個人對波子機個Layout都有唔同意見. 你又話咁先至勁, 佢又話不如咁整咁整.

有時傾到扯哂火, 差啲打交.

有時傾得成啦, 又發現冇或者唔夠材料. 又要再執過.

而且就算整好, 另一個切身問題就發生, 就係唔玩既時候擺喺邊(個)度.

既然住得屋邨, 地方自然有限, 如果放喺自己屋企, 實行聽俾老母炳. 而且因為放咗喺你度關係,呢個果個玩親都要走黎同你攞/借, 你都唔好話唔煩.

結果最後我地爆咗公共電箱房把鎖,然後將部波子機放入去. 邊個想玩就自己走去攞.

除咗波子機, 最勁就係連桌球枱都整個, 唔係細細張果隻, 係三呎乘五呎果種, 好鬼大架!

肥龍有時諗番轉頭, 都幾好笑. 況且當年都唔覺得自己窮(可能因為冇乜物質誘惑!), 有得玩就得囉!

2 則留言:

C.M. 說...

肥龍兄:

相信你跟小弟年紀相若,自製玩具同埋以前住木屋區通山走既情景,實在令人感概。

年少時的一份純真真係好珍貴。

英倫肥龍 說...

c.m.兄,

多謝光臨敝扑.

係架,果陣有得玩就得!

錢?物質? 可能肥龍讀屋邨中、小學, 大鄉里冇咩見過咩叫有錢, 咁就唔覺得自己窮...

而且除咗自製玩具, 就係去水塘游水、通山走同踢波.

星期六通山走日暑假真係話咁快就過.

生活好簡單,就係你所講既純真囉.