9.3.07

火爆隊長

一直以為已經識得點樣控制自己既情緒.

原來我識得既只係停留喺臉部表情同行為方面.

當一觸及底線時,發現原來仲有團火仲好熾熱.

三十幾歲人喎....

呢團火,雖然經過晏晝講完電話後曾受到控制,但肥龍喺度想講既係呢團火收線後其實仲未熄滅,而且仲係好L慶!
___________

你話想發大黎搞,希望重拾往日既地位,我一定撑你! 辛苦啲咪辛苦啲囉.

但如果未經我同意就走去幫我辦理同決定隊員既生死,對唔往,我會意無反顧,同你死過.

又如果同我講一切都仲只係建議,未經落實,其實無須諗得過份緊張及太壞既, 唔通我又等你傾好、諗好哂之後同我單聲時, 先同你討價還價先至係上策?

可能當有人話我多事、衝動甚至霸道,咁又點? 我只有先下手為强,講出我既底線.如果我唔去為自己及隊員爭取,可能到最後受傷害既又會係我地呢一群.

___________

你知架,我從來唔會無的放矢.

今晚講得太多啦, 瞓醒覺就冇事!

沒有留言: