6.9.08

我的練習記錄 (1 of 24)


最近換咗部內置GPS既手機,順理成章,就用黎試下練習既情況,希望除咗完成時間外,可以了解一下自己既平均速度及分段時間.

第一組記錄,均速約9km/h.考慮到跑步方法及只係用咗9成力左右,再加上天熱關係,(對自己而言)時間算不過不失.喺未來5個月,目標係希望由練習量(距離)及頻率著手,逐漸增加程度,可以令均速可以提升至約11km/h或以上.
















又如果以上目標可以達成,完成10公里及半馬拉松時間估計為約54分鐘及116分鐘(2小時內).

6 則留言:

Juicy Runners 說...

最過癮既,莫過於此。

Enjoy~!

(我冇跑好耐了!)

匿名 說...

54分10k???唉,一個鍾頭之內完成10k一直都係我既夢想,但係次次去到就跑之前都會自動調節到安全完成。

又,完來依條跑可以用到gps!你跑步好似我呢,我都係無辦法均速跑步,一直係快一陣慢一陣咁,但係我跑全馬既朋友話最好係均速,最慳力。

匿名 說...

又又,咁熱,我跑唔到呢!一定會半跑坐車返屋企。好在一路無乜餐廳,如果唔係最有可能係半路放棄,入去大食一頓慰勞自己!

英倫肥龍 說...

on dog,

係架,好好玩架.你都可以試下.

喂,不如你都開始練習啦,反正你都會參加渣打呀.加油!

samsara,

我有朋友晨早已經用GPS黎記錄行山既資料,咁我都係學佢用,反正操作好簡易呀.

渣打就照舊跑半馬.不過如果有機會,今年我想喺其他比賽試跑全馬.所以真係要俾心機去練同了解自己既狀況.

最理想既均速,就係當最慢同最快既差別(左面果張)儘量縮窄(不過都要睇路面上落斜既幅度及情況),而甚至有少少向上(慢慢愈來愈快).到時又睇下我做唔做到啦.事實上,我暫時都係時慢時快,好講當日狀態.

其實你話天氣既問題,我都好怕,而且感覺好辛苦.不過當諗起要跑好下一次時間既時候,就好自然可以克服過來,亦係鍛鍊既一部份.另外,我之所以一直keep住跑,主要係唔想放低後再pick up番果陣時辛苦.咁不如短少少或慢少少都跑,保持住個習慣,更唔好令自己肥番囉.哈哈!

咁你又可以諗如果可以一個鐘頭之內完成10k既,到時再獎勵自己食一餐囉.你都加油!

匿名 說...

原來由香港仔到淺水灣,係5.18km,如果練10km ,似乎下次要跑番轉頭就岩岩好10km,gogogo!

英倫肥龍 說...

aldous,

似乎下次要跑番轉頭就岩岩好10km > 

一於咁話啦.再唔係整轉香港仔南灣來回,15km都有既.

Go Go Go!