20.9.08

回郵信封


依照上述說明,如果根據a)親身交表格回專門店,是否需要付上「回郵信封」呢?

*****************

呢段【報名辦法】,睇完好似冇咩特別,講咗又好似冇講,各位參加者自當要心領神會.

*****************

事緣上星期五放工後,因為喺銅鑼灣附近,於是就帶到報名表格到專門店交表啦.

到達專門店,向店員表示想交表格報名後,店員既第一個反應竟然係如下.

店員:「先生,你有帶兩個回郵信封嗎?」

肥龍:「下?....(手指表格)呢度唔係咁寫固喎...」

店員:「唔係呀,要回郵信封架.不過親身交表可以慳番寄表格既郵費啫...」

肥龍:「(再手指表格)唔係喎,呢度真係唔係咁寫架喎~呢度寫郵遞表格先要付上兩個回郵信封呀.咁我依家係親身遞交表格喎...」

店員:「玩開都知架啦~」

肥龍:「玩開都知?咁呢份表格係咪只俾玩開既人睇既呢?」

*****************

有一刻真係想過唔報名就算.

不過奈何自己想參加,最後肥龍決定放下自我,離開專門店,走到商場其他店舖買郵票及信封,填上回郵地址.

再到專門店遞交表格.

*****************

再到專門店時,先前交談既店員已經唔見人.可能怕肥龍返轉頭老笠佢都唔定...

*****************

事實上,整件事,肥龍只係想講,份表格寫得唔清唔楚又或者真係自己理解能力有問題都唔緊要,最重要係當有問題想向店員反映情況時,希望店員可以耐心聽及解釋一下個情況啫.

況且肥龍又冇話唔肯/唔會交回郵信封.

*****************

另外,on-dog兄所講既,又好有道理喎!

“如已自動銷毀, 仲要個回封, 寄D咩呢? 係咪有回封就寄啦, 冇就"燒"啦?”

好玄...

4 則留言:

Juicy Runners 說...

如已"自動銷毀", 仲要個回封, 寄D咩呢?
係咪有回封就寄啦, 冇就"燒"啦?

下個本會比賽前寄回? 佢係一年一劑, 定搞幾劑個D呢? 一年一劑既, 洗唔洗, 等咁耐呀?

感覺上:

有提供的, 都唔一定代表什麼...

把幾火, 交還之後, 再花少少FEE, CUT埋張票...(有D衝動, sorry!)

Juicy Runners 說...

嘿~ 講開又講...

今早搭小巴810, 有位哥仔剛上車都未埋到位, 個女司機已開車, 突然急停(因有乘客追車), 個哥仔背向由車尾飛去車頭, 好彩企得住冇跌落地。

哥仔驚魂未定,問亞姐:洗唔洗咁呀?
亞姐反串:洗唔洗咁誇呀?
哥仔火起:嘩!妳再停急D呀?我仲唔會整親?
亞姐:咁你有冇整親呀?
哥仔:我係話妳再停急D,我就實會整親。
亞姐:咁即係冇啦~!OK?
哥仔:......

到哥仔落車,睇到佢已沒有再計較剛才的事情,但只見亞姐係佢落車後,咀妙妙,口up up...

可恨我冇用手機拍下整個過程。

C.M. 說...

龍兄:

我諗個職員應該搞錯左。

英倫肥龍 說...

On-dog兄

無奈~

CM兄,

我既感覺係果位店員根本冇諗過聽我既說話.

相反,諗若果我係入去買野,對產品有問題,會唔會得到相同待遇呢?