29.9.08

租漫畫書

其實都唔算係咩新事物大發現,只不過自中學時代之後,最近又再次投入呢種消費模式.

由於家中空間實在有限兼珍貴(寸金尺土嘛~),而有時又聽友人傳來謂邊套邊套漫畫好鬼好睇,又呢樣果樣,搞到自己又心思思想攞/買本黎睇.咁喺未知好唔好睇之前,又唔想一套咁買,結果就決定往附近既租漫畫書鋪去租漫畫書,經濟又實際.

漫畫一本借一日,二本借二日,三本借三日,然後再多都只係借三日.

又租漫畫五蚊一本,同時借五本第六本免費.

以此推斷,一套約四十集既漫畫,租金平均一百八十蚊左右.換轉買全新漫畫,一百八十蚊大概只可以買六本左右.

呢個模式,既可以睇多啲唔同類型既漫畫,又可以慳返家中擺放漫畫既空間,實在唔錯.

睇完可能立即會有人話,其實上網都有得睇啦,而且仲要係免費添,連租書錢都慳番.呢層我知吖,不過講起都係鍾意有書上手一頁一頁揭既感覺(雖然其實都對N手書有些少保留,不過又唔係睇好耐,算啦~),而且坐車時睇冇咁悶囉.

咁其實最近睇緊邊套漫畫?就係呢本囉...

7 則留言:

C.M. 說...

好唔好睇遮?
抵唔抵買呀?
租,係平好多。
但漫畫,我鍾意擁有囉。
睇幾次隨時睇都得嘛。

電視我一路都追架...

英倫肥龍 說...

哈!原來你都有追架,我就成日掛住睇波都唔記得睇.所以咪租書囉.

啱啱睇完第一部(第27集),ok喎~而且講忍村世界及個別角色好吸引.

咁漫畫或書籍,我都鍾意擁有既.不過依家要小心選擇呀.不過呢套睇黎暫時唔諗住買住,或者睇埋第二部先(已經收埋唔少~)

Juicy Runners 說...

哈哈~! 呢一套, 係銃夢以外, 小9唯一仍有睇有買既漫畫了!

一句講哂: 好好睇!(I am not talking about extorted erotic version in Japan, hehe...)

第二輯烈風傳, 係更好睇! 而同動畫比, 動畫係少見的比漫畫更出色, 生動! 不過動畫節流太慢, 要飛黎睇! xiaoli.cc 有全套可online睇!

:)

英倫肥龍 說...

on dog,

好!聽你所講一於加把勁睇第二部.

動畫節流太慢>營造氣氛ok既,不過有時真係幾慢架...

咁你有睇劇場版嗎?

Juicy Runners 說...

劇場版感覺上脫離本身故事發展, 不太吸引, 故冇咩點睇!

Bacakara 說...

火影忍者 初頭係好好睇, 不過後尾開始故事太拖,唔好睇。

One Piece 暫時算係一本我覺得重係好既書

不過重有好多漫畫, 都可以推介

e.g.

GANTZ, ZETMAN, 20世紀少年, 火鳳

我都覺得好睇

C.M. 說...

多謝Bacakara (& 龍兄昂兄)!

昂,呢排我精神分裂,想開新書都唔得(等緊買銃夢2)。