27.11.08

雜談兩則

創造職位

金融海嘨湧至,政府一路話要創造一萬個職位,又話加快審批政府工程時間,好等失業建造業工人增加就業機會等.

又忽然聯想到當年沙士後一窩蜂咁喺各區籌建藝墟/大笪地一樣,雖然本質上唔同(沙士後講如何令本地經濟復甦,今次講如何應付及減輕金融海嘨所帶來既衝擊),唔知點講,總覺得都係花招.

難聽啲講,最後只可能喺失業率上有所幫助.

至於基建帶動就業,就業帶來經濟,可能如意算盤打唔響.

當然做總好過唔做,始終就業民生從來都係社會大課題.


愛心粥暫停營業

睇完報紙報導,覺得好無奈兼唔知講咩好.

莫非出錢出力最終都係孤獨及勢孤力弱?

想到送魚與教人釣魚既故事.不過同時又想到無論送魚與教人釣魚,其實有多少願意付出時間金錢及行動去幫助有需要既人.

無論如何,李先生既心意及付出,實在值得尊敬.希望李先生休息過後可以再重拾幹勁.

6 則留言:

Juicy Runners 說...

為善者難, 莫非真箇為惡者易?

Juicy Runners 說...

喂喂! 大佬!
唔講跑步既?

Samsara 說...

真係好可惜。

Unknown 說...

愛心粥關門單野,又令我諗起「醜陋的中國人」的書,可能又係中國人的本性,想出太多陰謀了。
講唔講Nike 10km 單野先?

英倫肥龍 說...

On dog,

我相信未到咁悲觀既(起碼就我自己而言)...

不過感覺上覺得有時原來有心有力去做一件事時(呢件係其中一個現實例子),可能會係一件好孤獨既事.而講到暫停營業既決定,可能又係現實中既現實,兩個人(李先生及李太太)始終都係得兩雙手,年紀又有番咁上下.壓力體力消耗有幾大,可以想像.

當然有人可以話李先生其實可以以捐款或其他方式去表達關懷.不過相信李先生本著本行做飲食,不如直接幫助有需要幫助既人.

總之知道報導後,覺得好可惜及無奈呀.

******

跑步當然寫,不過之前因為電話email server有問題,之前練習既紀錄export唔到出黎.不過已經解決,好快寫返.

而且,我呢度似乎最後變成我既跑步紀錄blog. 哈哈~

Samsara,

可惜x10,000. 不過真希望希望李先生休息過後可以再重拾幹勁.

Aldous,

我反而覺得既然第一個已經行咗出黎,總希望有第二、第三或更多可以和應就好啦.相反,如果其他人只係口裡欣賞及支持,但就只係旁觀,就唔可以做到更大既效果.

******

另外,Nike 10km 單野...唔寫啦.不過其實有方法可以處理得好啲.

C.M. 說...

愛心粥果單,感慨之餘,仲覺得人言可畏。

有報導話,老闆受到唔少閑言閒語話佢借此發財,我真係想頂果班友。。。