11.1.09

世界真細小

Samsara,

就算你冇話點唱,講出黎你都未必相信,其實我個腦呢幾日都係哼住呢幾個音呀~哈哈!

又,相認既過程及對話實在超爆笑.世界真細小囉.

下次沿途睇下會唔會見到你/我啦.

2 則留言:

Samsara 說...

咦,咁我地相認左之後你都唔驚訝既!認唔到我點都要扮下au底嫁嘛。嘿,你d戲唔得呀!

我下次比你睇下我中四時既學生相...仲有全班人票選差別最大(其實既係驚嚇度最高)既中三學生相,呵!

英倫肥龍 說...

其實果晚我仲諗住膽粗粗approach你架...不過後來係我嘴多多問題多多竟然有意外發現.之後我好驚訝架~不過可能我臉頰肉多兼兩杯落肚,影響效果.你feel唔到咩?哈哈!

唉...所以我都話咗我做開大茄啲戲一向都麻麻地,又難怪最近攪到大導要我加多d戲啦!

你講既全班人票選差別最大學生相?好喎~不過我估係....