25.1.09

年三十晚

話都冇咁快,經過一年既衝刺,今日就係年三十晚啦~

年中離開咗自己熟悉既行業,走到一個新行業、唙另一範疇再打拚.距今只不過短短六個月時間,仍然需要努力投入,打好基礎,希望可以日後有更多發揮機會,更重要可以喺所屬工作崗位上做出一點成績.

今朝雖然天氣寒冷及乾燥,仍然跟三位好友完成兔年收爐之練習.之後再加兩課22km練習,就正式完成今年為渣馬賽前練習既準備.

而再休息一陣,今晚就會參加由中學同學間安排,十年如一更唔清楚第N年度既籃球聚會.與一班相識超過廿年既同窗好友等嘻嘻哈哈咁出身汗,一齊渡過呢個年三十晚.

又,喺通知今晚安排既期間,有人半講笑提議如果有邊位尚有保存當年既PE衫(兼仲著得落)的話,到時就著住黎打籃球啦!

最後一呼百應囉.

咁...肥龍咪膽粗粗,番箱倒籠咁去搵,最後喺一堆舊衫中搵到圖中呢件已經破爛不堪兼起哂毛粒既PE衫.



不過問題係...究竟如何將呢件都已經唔知係咪中碼(當年肥龍都ok fit過下)兼有些少縮水既背心,套入已經係事隔多年又肚滿腸肥既肥龍身上呢?

如果著爛咗依家買唔番架啦...

最後深呼吸一下,將背心慢慢隨頭部套下.除咗緊咗少少,竟然著得落喎~(哈,真係好開心呀,都不枉最近練習半馬既成果!)

只不過,胸前果三個英文字就...嗯~嗯~嗯~

(本來呢篇想叫【糯米大腸】,不過新年流流,冇謂影響大家食慾,都係算吧啦.)

***********

最後,亦借呢度向大家拜年:祝牛年身體健康,心想事成!

10 則留言:

Bacakara 說...

乜咁岩呀 龍兄

今朝晨咁早,我都同左班波友踢番場波一齊過下癮。

xiao zhu 說...

祝龍精虎猛,節節領先!

Happy Niu(牛)Year!

匿名 說...

祝龍兄:

身體健康,心想事成!

Clay 說...

肥龍兄,原來我地係校友喎!哈哈...

祝新年進步!

Old Cake 說...

恭喜發財!!

Old Cake 說...
此留言已被作者移除。
英倫肥龍 說...

多謝大家既祝賀!

肥龍再祝各位牛年事事順景,愈做愈有,年年有餘!

英倫肥龍 說...

若虛,

原來你唔單止住過南區,更加係深灣之友!

咁睇黎要唱下「深灣水綠,黃竹山青...」啦!哈哈~

共勉之.

Samsara 說...

肥龍哥哥:好正呀,有冇相姐?吓,吓?

不如來個等價交易,你比我睇你地脹爆CPS團體相,我就比我十級驚嚇中三學生相你睇呀!

好唔好姐?

英倫肥龍 說...

samsara,

如果有我都唔介意,不過可惜得我一個有著咋.本來ckc都有一件,不過果晚佢病咗冇出席呀.

嗯,遲啲有時間,等我搵下中學時期既相先,或者可以同你做個交換啦~