13.1.09

踢波除咗講球技之外...

仲要講演技!

可惜遇著一對睇唔明既球證及旁證~結果嗌「CUT!再黎多Take!~」



當出現「上帝之手」、「插水」、「詐死」之後,以後睇波可能又要留意多一樣.

不過...你話諗出呢套野嗰(幾)位Clever好,dirty又好,按照球例,呢球可算係valid goal既. 但係如果有粉絲或有其他人話過程次要,勝出、入球最重要,咁球例以外,又真係冇咩值得好去講.之但係喺運動場上,除咗賽果,始終仲有「Fair Play」呢一套囉.

而且試諗下呢場波有幾多人睇?又當中睇咗既,你估有幾多人會有樣學樣呢?再咁落去,第日踢波除咗講戰術排陣球技體力之外,可能仲要防「古惑」.另外呢類小把戲,對青年球員有益定有害,都係留番俾各位自己諗好啦.

講返場波,本人非紅魔粉絲,果晚純粹睇波,其實紅魔整體佈局及各方面發揮都喺車仔之上,贏得合理架.又如果可以唔出呢套野,呢個賽果更值得尊重囉.話時話,講到底車仔後防唔集中又爭唔落既~!

5 則留言:

Unknown 說...

段片睇唔到呀!

Bacakara 說...

其實現今足球,已經變得好商業化,間中有d 創意,間中有球隊肯花心思去研究戰術,應該係值得尊重。

比賽從來都係講結果,國際足協一直推崇球証依例判決,但今次球証明顯係依自己思想判決,自傷矛盾中。

最後補番句,對車仔,根本唔洗同佢客氣,哈哈。

紅魔鬼上

英倫肥龍 說...

aldous,

已更新.有得睇啦.試下啦~

bakacara,

嗯,對於「比賽從來都係講結果」呢句,始終有所保留.當然成王敗寇,從來好少人同情敗者.

講番呢套小把戲,容許我覺得佢同「反人牆」,「角球時掩護」等戰術有少少分別.分別在於一樣野:做「戲」.

就算我係紅魔粉絲,意見亦一樣.另外,我都同意你話球隊應該多去研究戰術呀.

Bacakara 說...

其實『蠱惑角球』同『快開罰球』既情況都係差唔多,都係摶出奇不異。

不過如果車仔打好d...曼聯都仍能勝出,咁作為球迷,會睇得更開心。

市場維京人 說...

Click 下 Click 下 Click 咗上嚟。

曼聯真係有好多蠱惑仔,不過呢次真係好有創意同埋好有娛樂性囉。
:P