17.2.07

十年如一

肥龍班舊(中學)同學圈子裡每年除夕除咗同屋企人食團年飯外,其實會有一個好特別既活動,就係會喺呢晚租番個籃球場打場籃球.

最近肥龍好奇咁問究竟有邊位老友記記得呢個活動係喺邊一年開始.

肥龍依稀記得好似係1991年,但又有人話係1990年喎...

結果呢個問題就咁不了了之. 其實最終答案係邊年都好啦, 唔覺唔覺原來都搞咗十幾年囉.

成班人,計埋讀書時間,就係咁識咗十幾年,而且再過幾年就廿年啦.

雖然大部人其實都唔係成日見,好多仲係一年咁樣先見一次. 無所謂啦!有時諗番都好得意,講真依家個個都三字頭,唔係麻甩仔就已經結咗婚,仲有細路仔. 但由大家既心境,到講既內容,其實某程度仲停留吓讀書時既程度. 而且個個都大唔透咁,嘻嘻哈哈又一晚(年).

至於感情,雖然大家好少見,但又好似冇乜點變喎...(可能因為少見磨擦啦...^^)

而場波就愈來愈唔似場波,都話咗三字頭啦,打兩個鐘頭波? 唔好玩啦,企多過行.

肥龍都係旨在聚吓舊吹吓水咋! 有時肥龍情願坐喺場邊,最多間中出黎幫手填補吓啲垃圾時間.

最後真心多謝(幾位)有心人每年自動蒲頭去聯絡大家、安排同訂場.就算唔打,肥龍一定蒲頭!

沒有留言: