24.2.07

盡在英超


好多人都知道,"盡在英起"呢句說話再過多幾個月就由"畸寶"轉到"現在".

由宣佈明年度英超會登陸"現在"果一刻,肥龍已經開始心郁郁想轉台,話哂都睇開畸寶多年,又有西甲、德甲同意甲,以水準計,點都唔會差得過英超(甚至好過...).

不過當肥龍睇完今季幾場大戰如阿仙奴對曼聯(主客兩場)、車路士對阿仙奴、仲有車路士對曼聯等,發覺英超真係好好睇! 其他國家既聯賽,講真,一季加埋(即場計)都睇唔夠十場. 反而英超,每個星期起碼睇足三場,呵!

另外,唔知有冇朋友仔都有玩開Fantasy League呢個英超網上遊戲.

唔經唔覺,原來已經玩到第二十七週(啱啱完結).其實肥龍都係第一年玩,開始時其實都玩得幾差吓,只係著重揀一啲"名氣"球員就以為實掂咁啦. 點知,現實得出黎既結果就係分數同排名都係below average, 並且喺中下游掙扎.

後來,慢慢適應玩法及掌握到一啲選人既橋妙後(大概十週後),成績開始慢慢改善,而且排名仲一路一路趕上. 直至第二十七週,肥龍既排名係122,508位(總登記人數為1,225,574位)(見圖). 即肥龍已經進佔Upper 10%之列.

不過,講真排名同分數對肥龍講無乜意義. 況且玩吓遊戲啫,大把人勁過肥龍啦,最多咪係當牙骹咁走去認叻囉!

肥龍之所以提起呢個遊戲,除咗係因為鍾意睇英超而順便玩埋個遊戲外,其實肥龍係想講透過呢個遊戲, 肥龍發現唔少自己喺工作上選人上同團隊管理上既某啲喜好同盲點,幾得意架!

而且, 肥龍覺得一個人最真性情既一刻或當你想睇某個人既性情的話, 不如試試留意佢玩遊戲果陣間既一舉一動, 好多時玩遊戲時既小習慣同行為喜好, 喺做其他點及做事時會不自覺咁流露番出黎,幾準架!

沒有留言: