16.2.07

狗去迎豬

肥龍實在好耐無"停"或"想停"呢種感覺.

直至今日晏晝三點半離開公司(其實係去第二處開會)時,突然感到由外到內,再由內到番外咁吐咗句"終於放假啦!"

可能真係自從舊年十月一直冇休息衝到今日. 期間除咗公事外,仲有好多私事需要兼顧.

而且最近呢個星期,同事間亦發生咗一啲意料之外既事,雖然事件未致發展到最壞既程度,但衰在又未到完全解決喎,結果可能要過咗農歷新年後先有結論.

果種心情,真係十五十六,愈諗愈唔舒服.

有時都係老套果句話,你睇我好啫!我都有好多野煩大家又知唔知呢?

但係當肥龍諗起原來自己如何努力做好一件事時,因為一啲自己控制唔到既因素(人、事)而令肥龍既工作或計劃受影響既話,你都咪話唔谷氣.

不過,正能量啲去諗,船到橋頭自然直.有好多野,其實諗太多都無用及無益,到時自然諗到辦法及出路.

狗去迎豬,最緊要有健康既體魄及正面既心境,畢竟都已經做咗三十幾年人,頂得往,冇話冇乜唔得嘅!

依家最重要既,就係唔好諗咁多,陪吓屋企人,盡情休息吓至初九先啦!

沒有留言: