28.2.07

我的初吻

既然咁個個興致勃勃,肥龍一於嚮應,盡力盡本份又玩埋一份先.

讀書時代既肥龍,可以話係戀愛白痴, 竟然相信”中學生不應該戀愛”呢啲咁高層次既老套野,終日只係掛住打波,打遊戲機…不近女色 (依家鬼死咁後悔!)

到入咗大學,仲等咩呀? 中學生唔應該之嘩, 無話過大學生喎...肥龍果時都係十九歲, 血氣方剛, 就咁好似一隻出籠猛虎咁走咗入森林開始識女仔. 於是基本上大學第一年見有咩會呀,舞會呀,派對呀都參加吓, 志在識吓人咁囉.

最後喺其中一個屬會既活動入面認識咗當年既初戀女友.

講番初吻,其實都黎得好突然.,記得既係喺第一次約會(去睇演唱會), 果陣時連手都未拖. 之後送佢返屋企送到佢屋企樓下時, 唔知邊度黎既勇氣,唔理心跳高達一百八十既極限, 肥龍竟然拖住佢隻手, 然後仲拖咗佢埋一旁咀咗一啖.

講落好似好平淡,但實際上內心感受好澎湃.而且肥龍好鍾意鼻貼鼻果份感覺.

肥龍既初戀,第一次拖手, 初吻就係咁同時發生咗啦.

寫到呢度, 肥龍突然好想聽伊面首”吻感"呀...

"我的初吻"之達人系列:

CK
渣古
空姐
Gideon
喵妃
小馬哥
米雪
謝斯柏賀維士
Marshmallow
Kenka
克羅維
Edmund
C.D
冬冬
咪搞

1 則留言:

Unknown 說...

你都幾心急wor,一拖就咀