23.2.07

新春雜談

仲有三日,肥龍既新春假期又完結. Holiday mood當然就依然籠罩,但市面既新春氣氛就散得七七八八啦!

一. 開工大吉

尋日年初四肥龍"貢"返公司一個鐘左右,主要係攞番部腦俾IT米高兄修理,順便象徵式開埋工兼派吓利是.唔知係咪公司啲男生比較含畜或者怕羞,過黎主動同肥龍拜年既多數都係女生. 不過利利是是,紅紙一張,最緊要大家高興!

放完假下星期一返公司再睇咗點先!

_____________

二. 煲碟成績

多得無記晚間播放<十兄弟>同<迎妻接福>, 肥龍差不多每晚都可以煲番唔少之前買落既影碟(戲及演唱會),非常痛快!

以下係近日既成績表.

1. The Devil wears Prada
2. Johnny English (電視播)
3. 宇多田光2006年演唱會
4. 軟硬天師Long Time No See演唱會
5. Stealth
6. Pirates of the Caribbean: The curse of the Black Pearl
7. Pirates of the Caribbean: Dead's man chest

希望最後呢幾日煲埋<西九龍皇帝>、<傷城>、<林海峰踎低噴飯>同埋<墨攻>先! 不過舊債未清,轉頭今日又買咗套日劇<交響情人夢>番黎(早排去日本做野發現呢套劇喺果邊大人氣!),睇黎煲碟係沒完沒了既.

_________________

三. 羅四姑接生

年三十下晝行海皮無聊望沿避風塘既樓時無意發現<羅四姑接生>呢個褪色既招牌. 原來這麼近那麽遠. 接生呢樣野肥龍連佢究竟算唔算一個行業都未知,而且就算係都應該係好耐之前既行業. 竟然發現香港仔曾經有過一間喺左近喎! 貪得意就拍低佢作個記念,不過應該同羅四海無關啦! ^^

________________

四. 摩斯漢堡

好耐之前喺日本食過一次,味道唔錯. 大年初四行開朗豪坊發現原來有一間喺Food Court果層.

好奇加上為食,就買咗個餐試吓. 水準保持. 芝士味唔錯,漢堡味道濃,非M記漢堡可比. 不過薯條飲品就一般啲.

不過無怪既,如果用M記一個餐既價錢買一個芝士漢堡,唔好食就...‧哼^^!

沒有留言: