31.1.09

五萬五千人中



話咁快又到咗領取渣馬runner pack(選手號碼布,記錄時間晶片,比賽當日行李牌/袋,比賽紀錄T恤,紀念品等)既時候.

到咗維園嘉年華會既地點,可能比原定時間早咗少少(原定早上十點正),發現未見往年排隊既人龍(往年就算係半馬大概都要排十五至三十分鐘左右).最後只係用咗十分鐘左右,就已經攞哂肥龍之外,及另外三位同事既runner pack(因為星期六兼住港島關係,做咗順水人情)啦!

雖然已經係第四年參加,不過當每次收到份runner pack既時候,心情都係咁興奮咁緊張架!




不過對於紀念品方面,特別係紀念牌,唔知點解定係有咩特別原因/理由,款式形狀主題每年都係唔統一,好似今年就用牛年及150年做主題,但係如果冇記錯前年就用大會吉祥物(好似隻蟻).咁,如果將往年既紀念牌放埋一齊,感覺又好似差少少喎~

如果將款式形狀主題統一咗,變成20XX年Y(生肖)年馬拉松,咁跑足十二年,咪就可以湊好一套十二生肖馬拉松紀念牌!到時除咗夠哂特別兼紀念價值,簡直係有錢都買唔到既時間見證呀!

又,有幾多人好似肥龍一樣,一直保留住每次比賽時既號碼布做紀念呢?

仲有...八日!

********************
2009 渣打馬拉松資料

‧ 半馬拉松(21.1 公里) 報名人數:14,000 人
‧ 全馬拉松(42.195 公里)報名人數: 8,000 人
起點 : 尖沙嘴
終點 : 維園

‧ 10公里賽道 報名人數: 33,000 人
起點 : 北角
終點 : 維園
途經 : 東區走廊

9 則留言:

xiao zhu 說...

狀態如何? 加油!

Bacakara 說...

唔知係唔係天氣忽然轉熱,今日感覺極唔好,好似病病地,可能我又開始緊張了。

晴文 說...

I opened another blog as I almost forget my password... Happy New Year of OX too~ just back to HKG~

K 說...

咦, 原來您係朝早攞, 怪不得見唔到您喇!

無錯, 我係下午攞, 仲要打蛇餅呀!

Bacakara:

保持自己身心健康好重要呀! 放鬆d!

又兩位:

今日睇7日天氣forecast, 星期日放晴但吹東風, 可能有少少涼, 注意!

英倫肥龍 說...

用開既電腦harddisk壞咗,開唔到機,要咁遲先可以覆大家既留言.

今日應該有唔少人開工,祝各位開工大吉,牛年事事如意!

********

燒豬,

多謝你!或多或少放假實有影響,其實狀態普通啦~不過如果呢個星期暖番的話,加上之前既練習,都有信心呀!到時,而且都會留意情況再加少少肉緊,希望可以做出預期成績!

Bacakara,

放鬆啲,休息下,保持狀態就ok啦!加油呀!

karen,

第一次準備/跑10km,心情如何?

我都有留意天氣預報,2月8日應該有17-20C,濕度70-85%,應該係一個唔錯既天氣.希望你都enjoy啦~

晴文,

多謝你留言.希望你牛年內就如跑步一樣,就算如何面對高低起伏,一樣可以一步一步渡過.

加油呀!

Juicy Runners 說...

兄弟!同感!

Unknown 說...

今日睇報紙,話當日會又熱又濕,幾難頂下!
個鐵牌隻牛今年做得幾靚,我即刻搵番舊年鼠年第一個紀念牌收埋佢先,到時儲齊一套都幾靚。

Karmen 說...

The big day coming la! 加油!!!

Running Ken 說...

今年渣打馬跑的如何,看到你進步的過程很感動,畢竟我們不是天生運動員。三月底的台北國道馬,我也將試著突破2hr的關卡。