3.3.09

慶幸

由前幾日開始,當好多人都正在思考及決定供定唔供呢個問題既時候,尋日同事M話,今次金融風暴,特別係肥龍呢類三十出頭或更年青既一輩,其實應該值得慶幸呢次出現既時間.

一來就算係有損失,大致都係有限.二來喺時間上,相信經濟亦唔會無止境咁差落去,呢一輩有著更多資源及時間裝備自己,準備捲土重來.

相反,若正值準備退休之年,相對而言,可以做到或改變到既,可能可以得好少.

肥龍非常認同同事M既說話.

肥龍心態係,就算將來經濟環境會變成如何,生活依然要過.往後有既時間愈多,代表可能遇到機遇既機會亦愈多.問題反而係自己喺逆境如何保存實力,渡過風浪,甚至等待機會突圍而出.

投資,肥龍有,而且亦一樣有獲利及虧損.經歷過97金融風暴,科網爆破,沙士,都過到唔代表下次都過到.今次跟之前唔同,又過咗幾年,身份唔同咗,年紀唔同咗,入息唔同咗,於是可以承受既風險亦唔同咗,要顧慮及計劃既都唔同咗.

唯有講句,之後要過得謹慎一啲.

等待下一個機會出現.

共勉之.

3 則留言:

Bacakara 說...

其實供定唔供,已經係成中熱話。

自己都係大笨象支持者,由百五蚊唔放到,今日差點見四十蚊,真係嘆氣。

不過同自己講,好彩我未係七老八十,如果唔係成份退休金無晒真係嘔電都似。

呢幾年開始投資,明明有大好機會,卻貪勝不知輸,現在帳面損失,相信日後會經濟好轉。

不過真係要引以為鑑,人云亦云好,其實唔一定.......好。

英倫肥龍 說...

茶餘飯後當閒偈傾下吹下水就ok,不過如果人云亦云而自己唔了解的話,胡亂聽咗就唔好啦.

都係自己做少少功課留意下正確資訊就最穩陣.

xiao zhu 說...

通常呢啲兵荒馬亂嘅時候,霎時間就會有好多 "專家" 從四方八面咁走晒出黎,搞到亂上加亂。唉,結果,邊啲係正確資訊都幾難辨別架。

人生百態真係好吸引!